hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رکابزن المپیکی: با قهرمانی لیگ جواب حرفهای پشت سرم را دادم

رکابزن المپیکی: با قهرمانی لیگ جواب حرفهای پشت سرم را دادم

سعید صفرزاده پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: عملکردم در مسابقات و تست‌های دوپینگی که داده‌ام، تمام حرف و حدیث هایی که پشت سرم بود را پاسخ داد.
رکابزن المپیکی ایران در گفتگو با ایسنا درباره درخشش خود در مرحله آخر لیگ برتر دوچرخه سواری جاده بیان کرد:  آمادگی متفاوتی نسبت به قبل نداشتم . من در سال جاری مسابقات مهمی را پشت سر گذاشتم و آمادگی ام مانند تمام آن مسابقات بود. حالا شاید سطح آمادگی برخی نفرات متفاوت بوده چون به آخر فصل دوچرخه سواری نزدیک می شویم، آنها تصمیم گرفته بودند تمرینات خود را کمتر کنند یا  انگیزه آن‌ها کم شده بود. ممکن است تست خون که چند روز اخیر گرفته شد نیز تاثیر داشته است. من عملکرد خودم را که نسبت به قبل آنالیز می کنم شرایط یکسان بوده و حالا شاید دلایلی که عنوان کردم باعث شده در مرحله آخر لیگ با اختلاف در هر دو ماده استقامت جاده و تایم تریل اول شوم.
صفرزاده در پاسخ به این پرسش که حرف و حدیثی در مورد او وجود داشت که می خواست با نتیجه ای که در لیگ می گیرد آنها را پاسخ دهد؟ تصریح کرد: به حرف و حدیثی که قبل یا در حین المپیک وجود داشت با نتیجه‌ای که در لیگ گرفتم، پاسخ دادم و هر کسی که نگاه عاقلانه و غیر مغرضانه داشته باشد می‌تواند این را متوجه شود. تست‌های دوپینگی که من در این مدت دادم ۲ تا ۳ برابر رقیبانم در ایران بوده است. من هم در المپیک تست خون دادم و پاسپورت بیولوژیک برایم تشکیل شد و هم در ایران تست خون دادم. به نظرم عملکردم در مسابقات و تست‌های دوپینگی که داده‌ام پاسخ تمام حرف و حدیث هایی که پشت سرم بود را داده است.
 
او  در مورد اینکه پس از المپیک درگیر حواشی شد و حتی تصمیم گرفت در مرحله اول لیگ هم شرکت نکند، گفت: به خاطر دوچرخه وارد حاشیه شدم اما با پادرمیانی آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دوچرخه را به فدراسیون دادیم و سپس دوباره به خود من تحویل داده شد. مدتی از لحاظ روحی و روانی بهم ریختم و حتی تصمیم گرفتم در مرحله اول لیگ شرکت نکنم. باید از آقای بهتاج تشکر کنم که موضوع را پیگیری کرد و من توانستم دوباره با انگیزه به مسابقات برگردم و از عناوینم دفاع کنم.
قهرمان لیگ در پاسخ به این پرسش که با همان دوچرخه المپیک در لیگ  شرکت کرد؟ گفت: خیر ، دوچرخه دو روز پیش از تهران به دستم رسید و از آنجا که چند روز زمان نیاز است که سوار دوچرخه شوم تا با آن هماهنگ شوم بنابراین با همان دوچرخه خودم در لیگ شرکت کردم.
رکابزن المپیکی ایران در مورد اینکه با آغاز فصل جدید دوچرخه سواری این انتظار هست، رکابزنان ایرانی حضور بیشتری در مسابقات داشته باشند، تاکید کرد: فصل دوچرخه سواری در کل جهان رو به اتمام است اما نکته این است که کل دنیا خیلی زودتر و فعال تر از ایران مسابقات را شروع می‌کنند. حالا من در تیم ملی باشم یا  نباشم به نظرم  فدراسیون از الان باید برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کند  و دوچرخه سواران را در کوران مسابقه قرار دهد. حضور در یک یا دو مسابقه قبل از بازی‌های آسیایی به نظرم فقط رفع تکلیف است و خروجی مثبتی نخواهد داشت. باید از الان برای حضور در مسابقات هدف گذاری کنند. واقعیت این است حضور در  ۱۰ اردوی داخلی نمی‌تواند به اندازه  شرکت در  یک مسابقه سطح بالا کارایی داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد