hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار فوتی‌ها کرونایی در کردستان به ۱۸۲۸ نفر رسید

شمار فوتی‌ها کرونایی در کردستان به ۱۸۲۸ نفر رسید

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت.
فرزین رضاعی ظهر امروز در ارتباط مجازی با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت و اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته 161 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شده که این آمار نسبت به روزهای گذشته کاهشی بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 569 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از این تعداد 69 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا و حالشان خوب نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به آمار بستری‌شدگان به تفکیک شهرستان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سنندج: 338 نفر، سقز: 39 نفر، مریوان: 72 نفر، قروه: 14 نفر، بیجار: 16 نفر، کامیاران: 20 نفر، دیواندره: 11 نفر، بانه: 44 نفر، دهگلان: 9 نفر و سروآباد: 6 نفر به این ویروس مبتلا و در بیمارستان بستری هستند.
وی از مرگ 4 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: آمار فوت‌‍‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به 1828 نفر رسیده است.
رضاعی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 793 نفر در سنندج، 294 نفر در سقز، 144 نفر در قروه، 98 نفر در کامیاران، 136 نفر در بانه، 89 نفر در دیواندره، 71 نفر در بیجار، 174 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد