hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های تزیین کفش زنانه و دخترانه

مدل های تزیین کفش زنانه و دخترانه

یکی از روش های جالب و خاص برای ایجاد تنوع و داشتن تیپی زیبا، تزیین کفش می باشد که از این طریق می توانید کفش های قدیمی و کهنه را نیز تبدیل به مدل کفش شیک و زیبا نمایید.

تزیینات کفش با ایده های خلاقانه و جدید انجام می گیرد، با این کار شما می توانید از یک کفش ساده و استفاده شده، کفشی مجلسی و شیک درست کنید. برای انجام این کار از لوازم تزیینی مختلفی می توانید استفاده کنید و از این طریق به تزیینات انواع کفش بپردازید.

مدل های تزیین کفش زنانه و دخترانه:

برای تزیینات انواع کفش مجلسی بدون پاشنه و پاشنه دار زنانه و دخترانه از لوازم تزیینی مثل: اکلیل، مروارید و سنگ های تزیینی یا ربان های طرح دار و… استفاده می شود این نوع تزیینات، کفش را خاص تر و مجلسی می کند و به شکل های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب می توانید بهترین ایده ها برای تزیینات کفش را ملاحظه نموده و با الگوبرداری از آنها تزیینات زیبایی داشته باشید.

تزیینات روی کفش با نگین:

برای انجام این تزیینات می توانید از انواع مختلف سنگ های تزیینی که به شکل نگین های ریز و درشت هستند استفاده کنید. این کار را برای تزیینات کفشهای پاشنه بلند و مجلسی انجام دهید به این صورت که نگین ها را به چسب آغشته کرده و در قسمت پشت پاشنه کفشها می چسبانید این کار یک روش ساده و درعین حال شیک برای تزیینات شما می باشد که از آن می توانید در تزیین کیف با نگین نیز استفاده نمایید و از این طریق کیف و کفشهای ست زیبا داشته باشید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد