hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش ساخت عروسک گربه

آموزش ساخت عروسک گربه

شما می توانید ساخت عروسک گربه را با مواد بسیاری امتحان کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت این عروسک استفاده از پارچه و ساخت یک عروسک دوختنی زیبا از همین پارچه معمولی می باشد.

عروسک های دست ساز اگر چه زمان زیادی برای ساختن می برند اما مسلما این عروسک تفاوت ویژه ای با سایر عروسک ها دارد. بسیاری از عروسک های نخی مورد علاقه کودکان با همین روش تهیه می شوند. اگر شما ساختن عروسک گربه را برای کودک خود انجام دهید، او این عروسک را بیشتر از بقیه دوست خواهد داشت و اگر به منظور ایجاد دکور زیبا از آن بهره مند می شوید، ارزش و اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت، در ادامه مطلب مراحل ساخت عروس گربه  ه شما آموزش خواهیم داد بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مراحل ساخت عروسک گربه

عروسک ها زمانی که با دستانی هنرمند شکل می گیرند، زیباتر جلوه می کنند و وقتی که زمان زیادی برای ساختن آن ها صرف می شود، زنده و پویا تر به نظر می رسند. ما برای شما این امکان را به وجود می آوریم که هر چند که تا به حال عروسک سازی را تجربه نکردید، نوع زیبایی از آن را به راحتی و با کمترین مواد در منزل تهیه بفرمایید.

اگر چه عروسک های کاموایی در نوع خود بی نظیر هستند، در این مطلب ما قصد داریم نمونه ای از عروسک های پارچه ای را به شما آموزش دهیم. برای درست کردن عروسک گربه ابتدا باید یک پارچه مناسبی تهیه بفرمایید. این پارچه باید مربع یا مستطیل باشد و باید به اندازه کافی بزرگ باشد.


پارچه را از وسط تا کنید.



این کار اندازه گربه شما را تعیین می کند. اگر اندازه بسیار کوچک یا بزرگ است در همین مرحله پارچه را عوض کنید. عرض آن را به اندازه ۲.۵ سانتی متر برش دهید.


یک قالب کوچک منحنی از بالای پارچه بردارید و دو گوش گربه یعنی دو مثلث کوچک را ایجاد کنید.


حالا شروع به دوخت طرف چپ گربه کنید و آن را تا سمت راست ادامه دهید.


به سمت راست که رسیدید آن را از پشم شیشه پر کنید.


لازم نیست گوش ها را پر کنید. حالا طرف راست را نیز بدوزید.


برای گذاشتن چشم وابرو می توانید آن ها را بر روی صورت بدوزید یا نقاشی کنید.


یک تکه نخ نیز برای دم گربه در نظر بگیرید و به آن بدوزید.


شما از این گربه ملوس می توانید به عنوان آویز کیف و بسیاری موارد دیگر، یک کادوی مناسب، یک عروسک زیبا و همچنین دکور زیبا استفاده کنید.

جدید ترین مدل های ساختن گربه عروسکی

همانطور که می دانید یکی از سرگرمی و هنر های بسیار جالب و دوست داشتنی ساخت عروسک دستی می باشد که بسیار ساده و در حین حال جذاب و دوست داشتنی است همچنین، در بین اکثر افراد این هنر یکی از هنر های خلاقانه می باشد که بیشتر افراد تمایل زیادی به آموزش آن دارند.


عروسک های مختلفی را می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت بسازید و یکی از عروسک های بسیار پرطرفدار عروسک گربه می باشد و اگر چه برای ساختن آن ها باید زمان زیادی را صرف کرد اما این عروسک تفاوت خاصی با دیگر عروسک ها دارد همچنین، مورد علاقه بسیاری از کودکان می باشد که می توانید به راحتی در منزل آن ها بسازید، در ادامه مطلب نمونه هایی از ساختن گربه عروسکی را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزن قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید گربه های عروسکی زیبا و جالبی بسازید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال ایده جالب و دوست داشتنی برای ساختن گربه های عروسکی هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد