hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > سریال هیولا مهران مدیری + جزئیات دریافت

سریال هیولا مهران مدیری + جزئیات دریافت

وقتی صحبت از سریال طنز می شود همه نگاه ها به سمت یک چهره یعنی مهران مدیری معطوف می شود. مهران مدیری سال هاست در عرصه تولید سریال های طنز فعالیت کرده و بهترین سریال های کمدی ایران را مدیون او هستیم.  مهران مدیری پس از سالها دوری از سریال سازی به تازگی با چهره خوش نام دیگری در حوزه طنز یعنی پیمان قاسمخانی همکاری کرده است که نتیجه آن سریال هیولا است.

 مهران مدیری سال گذشته و بعد از پایان مجموعه دورهمی به خبرگزاری‌ها گفت که دیگر سریالی در شبکه نمایش خانگی نخواهد ساخت ولی وعده داد که هرسال یک فیلم سینمایی را روانه سینماها کند. ولی اخباری منتشر شد که  نه تنها خبر از ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام هیولا توسط مهران مدیری را می داد بلکه شاهد پیوستن پیمان قاسم‌خانی هم به جمع سازندگان این مجموعه بودیم ، زوجی که در گذشته در ساخت سریال شب‌های برره در کنار هم قرار گرفتند و توانستند یکی از محبوب‌ترین آثار طنز تاریخ سینما را تولید کنند.


داستان سریال هیولا

داستان سریال هیولا مربوط به زوجی است که کاملا زندگی سالم و بدون دغده‌ای دارند ،ولی با ورود یک شخص خاص به زندگی این زوج کاملا رویه عوض میشود و آن‌ها راه خلاف را در پیش میگیرند و در این مسیر ادامه میدهند، احتمالا شاهد یک سریال به سبک مرد هزار چهره خواهیم بود که داستان مردی ایست که به طور اتفاقی به جای کس دیگه‌ای شناخته میشود و آن روند را به طور دیوانه واری ادامه میدهد ،ولی تفاوت‌ها بین این دو سریال احتمالا بسیار زیاد است ولی تم سریال‌های طنز امیخته به جنایی سریال های مدیری انتظار نمیرود از آن سبک کلاسیک خود خارج شود، و احتمالا همان رویه را دنبال خواهد کرد.

بازیگران هیولا

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری ومحسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است.

در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد، و نکته عجیب غیبت سیامک انصاری تا به این لحظه در این سریال است، بازیگری که طی این سال‌ها در تمام آثار مهران مدیری حضور داشته است و از موفق‌ترین بازیگران طنز به ویژه در سریال‌های شبکه خانگی به حساب میاید، و بسیاری از پیشنهادات طنز خود را به خاطر ترافیک سریال‌های مهران مدیری رد کرده است.

سریال هیولا چند قسمت است؟

سریال هیولا در 15 قسمت ساخته خواهد شد و طی آن شاهد طنز روان مهران مدیری خواهیم بود و احتمالا فرهاد اصلانی این طنز را بسیار زیباتر خواهد کرد بازیگری که در سریال شاهگوش به همه ثابت کرد که توانایی یالیی در اجرای نقش طنز را داراست. سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسمخانی درهیولا به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد.

تاریخ پخش

به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تاریخ پخش سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» مشخص شده است. این سریال ایرانی از تاریخ ۹ اردیبهشت و هر هفته، در روز دوشنبه پخش خواهد شد . سریال «هیولا» یک سریال کمدی خواهد بود. مهران مدیری پیش از این سریال‌هایی مانند «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «عطسه» و «شوخی کردم!» را در شبکه نمایش خانگی ساخته است. دانلود سریال هیولا ساخته مهران مدیری از طریق فیلیمو و نماوا و همچنین خرید سی دی فیلم هیولا از مراکز عرضه امکان پذیر خواهد بود.

برای دانلود قسمت اول سریال هیولا بر روی تصویر زیر کلیک کنید: 




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد