hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مشارکت در استوری ها با استیکر جدید Add Yours

مشارکت در استوری ها با استیکر جدید Add Yours

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی قابلیتی را ارائه کرده که در آن کاربران می توانند با یک موضوع مشخص استوری هایی را منتشر کنند.
 اینستاگرام اعلام کرد که با افزودن استیکری در استوری، امکان ایجاد رشته محتوای عمومی را فراهم می‌کند. این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد تا در پاسخ به استوری‌های دیگر کاربران، در همان موضوع خاص استوری بگذارند. استیکر Add Yours پیش‌تر به صورت آزمایشی در دو کشور اندونزی و ژاپن عرضه شده بود و اکنون در دسترس همه کاربران قرار دارد.

جزئیاتی درباره قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام گفت که کاربران می‌توانند استیکر Add Yours را در استوری‌های خود بگذارند و ببینند کدام مخاطب در استوری‌های خودش به آن‌ها پاسخ می‌دهد. اینستاگرام این استیکر تعاملی را برای ایجاد زنجیره‌ای از محتوا عرضه کرده است و همه کاربران می‌توانند آن را به استوری خودشان اضافه کنند.
استیکر جدید Add Yours
برای استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند پس از آماده کردن استوری خودشان، ابزار استیکر را از بالای نوار مسیریابی انتخاب کنند. سپس از طریق استیکر Add Yours، رشته گفتگویی را آغاز کنند. در صورتی که مخاطبان هر کاربر از این استیکر استفاده کنند؛ کاربر می‌تواند با ضربه زدن روی آن، استوری خودش را درباره همان موضوع منتشر کند.
درست است که این استیکر با هدف مشارکت بیشتر عرضه شده، اما می‌تواند به پیدا و دنبال کردن افراد بیشتر کمک کند. وقتی از طریق استوری کاربری روی این استیکر ضربه بزنید، می‌توانید سایر کسانی که با این موضوع استوری منتشر کردند را مشاهده کنید.
قابلیت جدید اینستاگرام
این معرفی در شرایطی صورت گرفته که اینستاگرام چند روز قبل دسترسی عمومی به استیکر اشتراک گذاری لینک در استوری را برای همه کاربران فعال کرد. این قابلیت تا پیش از این فقط در دسترس کسب و کار‌ها و کاربران فعال با حداقل ۱۰ هزار دنبال کننده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد