hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن جدید؛ دفاع راست یا مهاجم؟

سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن جدید؛ دفاع راست یا مهاجم؟

شکست اخیر پرسپولیس دغدغه تازه‌ای برای یحیی گل محمدی جهت خرید بازیکن جدید به وجود آورده است.
پرسپولیس روز گذشته در اراک، اولین شکست در لیگ برتر را متحمل شد تا همچنان با ۲ برد از ۳ هفته، ۶ امتیازی بماند. شکست اخیر پرسپولیسی ها، اما بیش از هر زمان دیگری نیاز پرسپولیس به خریدن بازیکن جدید را نشان داد، ولی مساله این است که اگر پرسپولیس بخواهد یک خرید داشته باشد، کدام پست را باید تقویت کند: دفاع راست یا خط حمله؟
به گزارش فرارو، یحیی گل محمدی از مدت‌ها قبل در پی خریدن مهاجم خارجی برای پرسپولیس است، ولی دو شکست پرسپولیس در ۴ بازی اخیرش (با احتساب بازی با الهلال) نیاز پرسپولیس به مدافع راست را برجسته کرده است. در دیدار با الهلال سه گل رقیب عربستانی از فاصله عجیب ایجاد شده بین دفاع راست و مدافع میانی سمت راست پرسپولیس به دست آمد.
در دیدار برابر آلومینیوم اراک هم اشتباه سیامک نعمتی، مدافع راست پرسپولیس و لو دادن توپ، باعث به ثمر رسیدن تک گل آن دیدار شد. این دو اتفاق در شرایطی رخ داده که مهدی شیری، دیگر مدافع راست پرسپولیس هم با حرکتی ناشیانه در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از دلایل شکست تیم بود. در کنار این موارد باید به شایعاتی که پیش‌تر به راه افتاده و خبر می‌دادند که یحیی به دنبال خریدن مدافع راست جدید است هم توجه شد.
این نقطه ضعف در شرایطی برجسته شده که یحیی گل محمدی مشخصا رضایتی از عملکرد بازیکنان خط حمله اش هم ندارد؛ استفاده از علیرضا ابراهیمی، مدافع جدید پرسپولیس در خط حمله و دل بستن به توانایی‌هایی سرزنی این بازیکن، به خوبی نارضایی گل محمدی از مهاجمان را به تصویر کشیده است.
حال، اما اگر قرار باشد یحیی گل محمدی، بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن جدیدی بخرد باید به فکر تقویت کردن کدام پست باشد: دفاع راست یا خط حمله؟
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد