hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۷۰ درصد مبتلایان کرونایی در بیمارستان واکسینه نشدند

۷۰ درصد مبتلایان کرونایی در بیمارستان واکسینه نشدند

رئیس بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر، گفت: مطابق تحقیقات انجام گرفته بیماران کرونایی که در بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر بستری هستند قریب به ۷۰ درصد آنها افرادی بوده اند که برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکرده‌اند.
علی‌اکبر جنگجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت بیماران بستری کرونایی در بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان خمینی‌شهر از نظر شیوع و ابتلای شهروندان به ویروس کووید ۱۹ در وضعیت نارنجی قرار دارد و پذیرش بیماران کرونایی در مهرماه روند کاهشی داشته است اما متأسفانه در آبان ماه شیب افزایش بیماران جدید مبتلا به کرونا را داشته‌ایم.

عدم تهویه هوا در منازل و افزایش مبتلایان به کرونا در فصل سرما

وی در مورد ابتلای افراد واکسینه نشده به ویروس کرونا در این شهرستان، اضافه کرد: مطابق تحقیقات انجام گرفته بیماران کرونایی که در بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر بستری هستند قریب به ۷۰ درصد آنها افرادی بوده‌اند که برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکرده‌اند.
رئیس بیمارستان ۹ دی شهرستان خمینی‌شهر به شهروندان توصیه کرد: با سرد شدن هوا و قرنطینه افراد در منازل تهویه هوا کمتر اتفاق می‌افتد، متأسفانه با این وضعیت احتمال دارد همه‌گیری و ابتلای خانواده‌ها به ویروس کرونا در فصل سرما بیشتر شود و در شهرستان خمینی‌شهر با تراکم جمعتی که وجود دارد ممکن است با افزایش ابتلاء به کرونا در این شهرستان روبه رو شویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد