hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نحوه رنگ کردن مو با چای

نحوه رنگ کردن مو با چای

در این مطلب روش هایی برای رنگ کردن مو با چای را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم به کمک این رنگ ها بتوانید در رنگ موی خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.
چای سیاه از انواع رنگ موهای طبیعی می باشد و اگر از آن به صورت مداوم استفاده شود موها را به صورت کامل پوشش می دهد همچنین این نوع چای دارای خواص آنتی اکسیدانی است. رنگ کردن مو با چای به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید به کمک چای سیاه و چای بابونه و … موهایتان را به راحتی رنگ بزنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

نحوه رنگ کردن مو با چای با سه روش مختلف

اغلب خانم ها تمایل دارند به کمک رنگ موهای طبیعی و شیمیایی تغییراتی را در رنگ موهای خود ایجاد نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رنگ موهای طبیعی هیچ ضرری ندارند و باعث تقویت موها نیز می شوند ولی رنگ موهای شیمیایی دارای مضرات زیادی هستند و به موها آسیب هایی را می رسانند.
رنگ کردن مو با چای سیاه و بابونه

۱.رنگ زدن مو با چای مریم گلی و رزماری

چای مریم گلی و رزماری از رنگ موهای طبیعی هستند که استفاده از آن ها باعث می شود تا موها تیره تر شوند. برای تهیه این نوع رنگ موی طبیعی باید چای مریم گلی و رزماری را در اندازه های مساوی در فنجانی آب گرم مخلوط نمایید و اجازه بدهید تا چای به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشید و گیاهان خیس بخورند سپس آن ها را فشار بدهید و موهای خود را به چای آغشته نمایید. توجه داشته باشید که از محلول ذکر شده باید به صورت روزانه و مداوم استفاده نمایید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.
رنگ زدن مو با چای مریم گلی


۲. رنگ زدن موی سر با چای سیاه و قهوه

ابتدا مواد لازم را تهیه کنید سپس مواد را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب نمایید و مخلوط آن ها را روی موهای خود بزنید.
رنگ کردن مو با چای سیاه
مواد لازم
  • قابلمه کوچک که از جنس فلز نباشد.
  • چای
  • ادویه مورد نظر
  • آب
مراحل تهیه رنگ مو
۱. درون قابلمه رنگ موهای طبیعی را با یکدیگر ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مو را باید همان روز استفاده نمایید و بیشتر از ۲۴ ساعت رنگ مو نباید درون ظرف بماند. اجازه دهید تا مواد رنگ مو به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت بجوشند و غلیظ تر شوند. اگر تمایل دارید رنگ مو روشن تر شود می توانید مقداری چای بابونه یا زنجبیل به آن بیفزایید. اگر تمایل دارید رنگ مو قرمز شود می توانید مقداری فلفل شیرین یا غنچه گل به آن اضافه نمایید سپس مخلوط چای را درون آبکش بریزید و اجازه دهید تا خنک شود.
۳. موهایتان را به مخلوط رنگ مو آغشته نمایید و بعد از مدتی مکث موها را بشویید. از این رنگ موی طبیعی باید روزانه و به صورت مداوم استفاده نمایید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.
رنگ کردن موی سر با چای

۳. رنگ زدن موی خاکستری با چای سیاه

با بالا رفتن سن موی اغلب افراد شروع به سفید شدن می کند و اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید می توانید به راحتی و با استفاده از چای موهایتان را تیره کنید.
مواد لازم
  • چای سیاه : ۳ قاشق چایخوری
  • ساژ : ۳ قاشق چایخوری
  • آب جوشیده تمیز
مراحل تهیه رنگ مو
چای سیاه و ساژ و آب جوشیده را درون ظرفی تمیز با یکدیگر ترکیب نمایید از این محلول برای رنگ زدن موی خاکستری استفاده نمایید.
رنگ مو با چای سیاه
در این مطلب با روش تهیه انواع رنگ موی طبیعی با چای در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به روش های ذکر شده بتوانید این رنگ موی طبیعی را به راحتی در منزل تهیه کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد