hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پیامک جریمه بدون شناسه قابل پرداخت نیست/ به مخدوش کنندگان پلاک به شدت تذکر داده‌ایم

پیامک جریمه بدون شناسه قابل پرداخت نیست/ به مخدوش کنندگان پلاک به شدت تذکر داده‌ایم

رییس پلیس راهور ناجا گفت: دارندگان خودرو باید بدانند که پیامک اولی که بدون شناسه برایشان ارسال می‌شود قابل پرداخت نیست.
سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا  صبح امروز در حاشیه نشست فصلی پلیس راهور اظهار کرد: امروز ما نشست روسای پلیس راهور و راه برگزار شد و گزارشی از عملکرد پلیس راهور در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن بحث توسعه انضباط، کاهش تصادف و افزایش خدمت است تا برنامه مناسبی داشته باشیم و به اهداف تعیین شده برسیم.
وی ادامه داد:در ترافیک شهر‌های بزرگ مثل تهران، گنجایش این حجم از وسیله نقلیه وجود ندارد و سالانه حدود ۱ و نیم میلیون خودرو و موتور سیکلت وارد می‌شود و اسقاط یا انجام نمی شود و یا اگر انجام شود، بسیار کم است. وزارت صمت تولید خودرو کند ما مشکلی نداریم، ولی باید محیط زیست و وزارت صمت اسقاط انجام دهند.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:رویکرد استفاده از خودرو افزایش داشته و به دلیل آب و هوا و محدودیت‌ها و ناکارآمدی حمل و نقل عمومی استقبال از خودرو افزایش پیدا می‌کند. تغییر ساعتی که از امروز در تهران انجام شد نسخه نهایی در حل مشکل نیست و ۱۰ تا ۱۵ درصد در کاهش ترافیک نقش خواهد داشت. تناسب ناوگان با معابر، اسقاط خودرو، نوسازی ناوگان حمل و نقل باید انجام شود.
سردار هادیانفر بیان کرد:هنوز بازگشایی مدارس انجام نشده و پس از بازگشایی احتمالا ما مشکلات بیشتری خواهیم داشت. مردم هم باید کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند و تقریبا از ۱۰ خودرو، ۸ خودرو تک سرنشین است و باعث افزایش ترافیک می‌شود. پیشنهاد‌ها به شورای ترافیک استان‌ها و تهران داده شده و باید مردم و دستگاه‌ها در کاهش ترافیک باید کمک کنند.
رئیس پلیس راهور تصریح کرد: در روز‌های پایانی پاییز و زمستان افزایش آلایندگی داریم و اگر طرح ترافیک درست اجرا شود در بافت‌های مرکزی شهر‌ها کاهش آلودگی خواهیم داشت، ولی همچنان فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی باید در دستور کار دولت باشد.
وی اظهارکرد:در بحث تصادفات بیشترین سهم را راننده‌ها دارند، ولی نمی‌توانیم نقش راه‌ها و خودرو‌ها را انکار کنیم، در این راستا خودرو ۴۰۵ و پراید از رده خارج شدند. ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور داریم و ۲۶۰ نقطه را وزارت راه بهسازی کرده، ولی باز هم کم است و باید بیشتر انجام شود. در حادثه‌ای مثل تصادف خبرنگاران، ما سهم تقصیر را برای دستگاه‌ها انجام داده ایم. در این داستان محرز شد که هم راننده و هم محیط زیست نقش داشتند.
سردار هادیانفر اظهار کرد: درباره آن دسته از خودروهایی که در پارکینگ منزل متوقف هستند اما جریمه می‌شوند، 5 مرحله طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش را اجرا کردیم.
وی ادامه داد: به کسانی که پلاک خود را مخدوش می‌کنند و موجبات اذیت و آزار برای سایر خودروها می‌شوند به شدت تذکر دادیم اما دارندگان خودرو باید بدانند که پیامک اولی که بدون شناسه برایشان ارسال می‌شود قابل پرداخت نیست .
رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: رانندگان عزیز نگران نشوند که اگر گفته می‌شود، خودروی شما در این شهر مشاهده شده است، این موارد اصلاح می‌شود اما اگر شماره شناسه و قبض داشت دیگر قطعیت دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد