hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد/ موسوی تا ۲ روز دیگر از استقلال جدا می‌شود

طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد/ موسوی تا ۲ روز دیگر از استقلال جدا می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، مدافع - هافبک این تیم به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.
بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» در پاسخ به این پرسش که استقلال با چه استراتژی در سه هفته اول لیگ مقابل حریفان بازی کرده که سه برد را به دست آورده است، اظهار داشت: از وقتی که تغییرات در باشگاه انجام شد و با آمدن مصطفی آجورلو و کادر مدیریت جدید، کادر فنی دلگرمی خاصی پیدا کرده است. مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند مشکلات برطرف شود. کادر فنی هم سعی می‌‌کند دل هواداران شاد شود. خوشبختانه تا الان این اتفاق افتاده و تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه می‌‌دهد.
وی در مورد مشکلاتی که روز گذشته برای ورود ژستد به ورزشگاه آزادی به وجود آمد، گفت: الان شرایط طوری است که تماشاگران در استادیوم حضور ندارند. این بازیکن هم ناشناخته بود و به همین خاطر ورودش کمی با مشکل مواجه شد، اما در نهایت مشکل برطرف شد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به عملکرد یامگا مقابل تراکتور تصریح کرد: یک بازیکن که در لیگ جدیدی حضور پیدا می‌کند وقتی در بازی اول خوب کار می‌‌کند، از بازی بعدی او را شناسایی و مهار می‌‌کنند. دیروز هم تراکتور برای مهار یامگا برنامه داشت و تا حدودی هم این اتفاق افتاد، اما کادر فنی از وی راضی است.
طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال بازیکن خارجی دیگری جذب  می‌کند، یادآور شد: کادر فنی هنوز چیزی اعلام نکرده است.
وی درباره محل تمرین تیم خاطر نشان کرد:‌ با پیگیری‌هایی که آجورلو انجام داد فعلاً در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. هر چند که این زمین ایده‌‌آل نیست، اما از زمین‌های دیگر بهتر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی‌رویم، چون زمین این مجموعه سفت بود و بازیکنان دچار مشکل می‌‌شدند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌‌شود قرار است زمین ورزشگاه انقلاب ترمیم شود و آیا استقلال برنامه‌ای برای بازگشت به این مجموعه دارد، تصریح کرد: مسئولان باشگاه در حال آماده کردن کمپ حجازی هستند تا ان‌‌شاءالله در اختیار تیم قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد استقلال یک ورزشگاه اختصاصی خواهد داشت.
طاهری در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد:  من هم اخبار را دنبال می‌کنم و امروز دو تیم عربستانی حذف شدند، اما در این مورد هنوز چیز جدی به من اعلام نشده است.
سرپرست استقلال راجع به وضعیت احمد موسوی گفت:‌ موسوی در لیست مازاد مجیدی است. قبلاً به او اعلام شده بود اگر می‌‌تواند به تیم دیگری برود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. موسوی قرارداد دارد اما ان‌ شاءالله ظرف یکی دو روز آینده برای جدایی توافق می‌‌کنند. امیدوارم روزی برسد که هواداران به ورزشگاه بیایند تا بازی‌‌های تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد