hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها باید حقوق خود را از معاونت سیاسی استانداری مطالبه کنند

مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها باید حقوق خود را از معاونت سیاسی استانداری مطالبه کنند

استاندار اصفهان گفت: مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها باید حقوق خود را از معاونت سیاسی استانداری مطالبه کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سید‌رضا مرتضوی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: حوزه احزاب و تشکل‌های اجتماعی و نهادهای غیردولتی و هدایت فعالیت‌های فرمانداری‌ها بر عهده معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است. مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها هم باید حقوق خود را از این حوزه مطالبه کنند.
وی ادامه داد: بسیاری از معضلاتی که امروز در حوزه سیاسی و امنیتی وجود دارد ناشی از کم‌کاری در حوزه‌های اجتماعی است که به‌درستی در آن‌ها عمل نشده و  بعضی مواقع در ردیف و اولویت دوم و سوم قرارگرفته است.
استاندار اصفهان بیان کرد: بخش عمده‌ای از نشاط اجتماعی که امروز مردم از مسئولان مطالبه می‌کنند، در حوزه وظایف این معاونت تعریف‌ شده است. درصورتی‌که معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برای رضای خدا و به‌طور کامل به وظایف و تکالیف خود عمل کند، شرایط دیگری در استان رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: سه مؤلفه حسن تدبیر، انسجام و وحدت اجتماعی و ازخودگذشتگی و ایثار برای موفقیت در فعالیت استانداری و سایر دستگاه‌ها لازم است.
مرتضوی بابیان اینکه یک سری نقاط ضعف و قوت در وجود همه ما وجود دارد، گفت: تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارگزاران نظام اسلامی با عیار عمل صالح سنجیده می‌شود و همه ما باید تجارب این سال‌ها خدمت را به دیگران منتقل و تلاش کنیم که بعد از رفتن از ما به نیکی یاد کنند.
وی افزود: خداوند فرصت خدمت به مردم را در یک دوره به ما می‌دهد و این تلاش‌ها با عیار عمل صالح و رسیدگی به نیازمندان و مردم در راستای ایجاد سازمانی بهره‌ور در همه شئون،سنجیده می‌شود.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ویژگی‌ها و مختصات مجموعه وزارت کشور و استانداری،  از سایر سازمان‌ها به‌طور کامل مجزاست و حکم والدین را برای سایر نهادها دارد.
وی بابیان اینکه مجموعه استانداری باید حرکت و روابط سایر دستگاه‌های استان را تنظیم کند، اضافه کرد: استانداری وظیفه متفاوتی برعهده دارد و متولی همه بخش‌های امنیتی، اقتصادی، سلامت، زیرساخت، اجتماعی، آموزشی است و براساس چارت و تکلیفی که مشخص‌شده باید همه این ابعاد را پوشش دهیم.
مرتضوی بابیان اینکه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را به‌شخصه با بررسی سوابق عملکرد گذشته ایشان انتخاب کردم، تصریح کرد: شایعاتی در فضای مجازی در این زمینه منتشرشده که به‌هیچ‌وجه صحت ندارد؛  سفارش‌های متعددی در این زمینه برای انتخاب افراد دیگری وجود داشت،  اما قابلیت و شخصیت ویژه ایشان ما را بر این انتخاب مصمم‌تر کرد.
وی افزود: معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری آشنایی کامل به این حوزه دارد و در سال‌های گذشته در این حوزه فعالیت داشته و به‌عنوان مدیری موفق و فعال در این حوزه هست و با توجه به شرایط کنونی کشور و استان از ایشان دعوت کردیم تا در ادامه مسیر ما را یاری دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد