hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > یزدانی: از تمام پتانسل تیم در دور رفت استفاده نکردیم

یزدانی: از تمام پتانسل تیم در دور رفت استفاده نکردیم

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: در دور رفت مسابقات لیگ از تمام پتانسل خود استفاده نکردیم و حتماً در دور برگشت قدرتمندتر به میدان می‌رویم.
رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خصوص عملکرد این تیم در پایان مسابقات دور رفت لیگ برتر اظهار داشت: با برنامه در رقابت‌های لیگ برتر حضور یافتیم و به همین دلیل در دور برگشت رقابت‌ها قدرتمندتر حاضر خواهیم شد.
یزدانی تصریح کرد: در دور رفت علی سوادکوهی را به دلیل اینکه با تیم امید همراه بود و عباس فروتن را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب نداشتیم، همچنین از ظرفیت کشتی‌گیران خارجی نیز استفاده نکردیم، اما برای مسابقات آتی از تمام پتانسیل خود استفاده خواهیم کرد.
دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان با بیان اینکه شکست ۵ بر ۵ مقابل ستارگان ساری یک اتفاق بود، تاکید کرد: فرصت برای جبران داریم و مطمئن باشید به مرحله بعدی صعود می‌کنیم.
قهرمان سه دوره بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: جذابیت رقابت‌های لیگ همین برد و باخت‌هاست، تیم صنایع مازندران با برنامه‌ریزی و فکر وارد مسابقات شده و مسیر خوبی را آغاز کردیم. به طور حتم با پشت سر گذاشتن سختی‌ها به هدف نهایی دست پیدا خواهیم کرد.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم‌های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد