hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > طراحی ناخن نگینی

طراحی ناخن نگینی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل طراحی ناخن نگینی مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت و جذاب داشته باشید.
یکی از زیباترین روش ها برای دیزاین ناخن ها طراحی ناخن نگینی می باشد و شما می توانید به کمک نگین های ساده و رنگی دیزاینی جذاب و پر زرق و برق را روی سطح ناخن هایتن ایجاد نمایید.

طراحی ناخن نگینی شیک و زیبا

دیزاین ناخن به کمک نگین کار آسانی است و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن حرفه ای داشته باشید بهتر است به کمک نگین های جذاب و رنگارنگ به تزیین دیزاین ناخن های خود بپردازید.
طرح ناخن نگین دار

مدل های دیزاین ناخن نگین دار

برای چسباندن نگین روی سطح ناخن ها می توانید از چسب های گوناگون و مته و دستگاه های ساده استفاده نمایید همچنین می توانید نگین هایی که در قسمت پشتی آن ها چسب مخصوص وجود دارد را خریداری نمایید سپس نگین ها را روی سطح ناخن های خود بچسبانید همچنین چسب پشت نگین ها بهتر است با کیفیت باشد تا به راحتی از روی سطح ناخن ها جدا نشوند.
برای اینکه ناخن هایتان دیزاینی جذاب تر داشته باشید می توانید رنگ نگین ها را همرنگ لاک ناخن انتخاب نمایید. به جای اینکه از نگین روی همه ناخن هایتان به تنهایی استفاده کنید بهتر است روی برخی از ناخن هایتان طرح هایی نظیر گل و ستاره و پروانه و … را طراحی نمایید همچنین می توانید برای ایجاد طرح های حرفه ای روی ناخن ها از شابلون های طرح دار استفاده نمایید.


در چسباندن نگین روی ناخن هایتان زیاده روی نکنید زیرا ناخن های شما شبیه زره جنگی به نظر می رسند و بهتر است برای حفظ سادگی دیزاین ناخن هایتان روی یک یا دو ناخن نگین ساده یا رنگارنگ بزنید. برای ایجاد تنوع نیز می توانید از نگین ها با سایزهای مختلف استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نگین ها را باید به گونه ای روی ناخن هایتان بچسبانید که زیبایی و جذابیت دیزاین ناخن های شما تکمیل شود.
طراحی ناخن نگین دار و شیکدیزاین ناخن نگینیدیزاین ناخن نگینی دخترانهدیزاین ناخن شیک و نگینیطراحی ناخن شیک و نگینیدیزاین ناخن مجلسی و نگینیدیزاین ناخن نگینی و قرمزمدل های دیزاین ناخن با نگیندیزاین ناخن به کمک نگینطرح لاک ناخن نگینیطراحی ناخن نگینی و خاصطراحی ناخن با نگین های ساده و رنگی
در صورت تمایل می توانید روی هر یک از ناخن هایتان یک رنگ لاک بزنید سپس نگین های همرنگ با لاک ناخن را روی ناخن هابچسبانید همچنین می توانید نگین ها را به صورت یک یا دو ردیف افقی یا عمودی روی ناخن ها بچسبانید. اگر شما به ابزار مخصوصی برای دیزاین ناخن ها با نگین دسترسی ندارید می توانید از خلال دندان یا قلم مو ظریف برای چسب کاری استفاده نمایید.
برای اینکه چسب نگین ها از روی ناخن ها جدا نشود بهتر است قبل از چسباندن نگین روی ناخن ها یک لایه برق ناخن روی آن ها بزنید سپس نگین را روی ناخن هایتان بچسبانید همچنین برق ناخن را باید بعد از خشک شدن لاک پایه روی ناخن ها بزنید.
دیزاین ناخن با نگین برای افرادی که در زمینه دیزاین ناخن ها مهارت زیادی ندارند مناسب می باشد همچنین این نوع طرح لاک ناخن باعث می شود تا شما دیزاینی حرفه ای تر داشته باشید.
 طراحی ناخن با نگین سادهدیزاین ناخن نگین دار و سادهطراحی ناخن نگینی مخصوص خانم ها و دختران جوانطراحی ناخن نگینی و مجلسیطراحی ناخن دخترانه و نگین دارطراحی ناخن زنانه نگینیدیزاین ناخن دخترانه و زنانه با نگینمدل طراحی ناخن نگینی شیک و خاصطراحی ناخن نگینی و خاص مخصوص خانم های مشکل پسنددیزاین ناخن حرفه ای با نگینمدل های دیزاین ناخن به کمک نگین های رنگی و جذابدیزاین ناخن مجلسی و نگین دار
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد