hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > مدل های ست مانتو طوسی

مدل های ست مانتو طوسی

مانتو طوسی در کنار بسیاری از رنگ ها ست جذابی دارد. در ادامه رنگ ها و لباس های دیگری که بتوان با ست مانتو طوسی به استایل بسیار شیکی رسید را برایتان آورده ایم.

رنگ طوسی از انواع رنگ های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان می باشد و این رنگ جزء رنگ های خنثی به شمار می رود از این رو شما می توانید در صورت پوشیدن مانتو یا لباس طوسی این رنگ لباس را با رنگ سایر لباس ها یا اکسسوری هایتان به راحتی هماهنگ کنید همچنین بهتر است از مدل های ست مانتو طوسی برای داشتن استایلی خاص و جذاب ایده بگیرید.

مدل های ست مانتو طوسی مخصوص خانم های شیک پوش

طوسی در انواع طیف های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما طیف این رنگ را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری انتخاب نمایید. در ادامه مدل هایی از ست مانتوی طوسی مخصوص خانم های امروزی و مدگرا را پیش رو خواهید داشت.
ست مانتوی طوسی

مانتوی طوسی را در استایل با چه رنگ هایی می توان هماهنگ کرد ؟

سفید و مشکی دو رنگ خنثی هستند که به راحتی با رنگ طوسی ست می شوند و این ترکیب رنگی برای هر فصلی مناسب است بنابراین اگر شما تمایل دارید در پوشش خود از مانتوی طوسی استفاده کنید بهتر است رنگ شلوار و روسری و اکسسوری هایتان را از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی انتخاب نمایید.
زرد یکی دیگر از انواع رنگ های مکمل طوسی است و رنگ زرد لیمویی و زرد زرچوبه ای به راحتی با طیف های مختلف رنگ طوسی ست می شوند و این ترکیب رنگ برای روزهای بهاری انتخاب مناسب می باشد.


اگر تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید بهتر است مانتوی طوسی با رنگ هایی نظیر زرشکی و صورتی پاستلی و صورت هلویی و قرمز هماهنگ کنید که این ترکیب رنگ برای فصول بهار و تابستان و پاییز مناسب است.
رنگ سبز با قرار گرفتن در کنار رنگ طوسی ترکیب جذابی را ایجاد می کند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در روزهای بهاری و تابستانی استایل خاصی داشته باشید بهتر است مانتو طوسی را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری های سبز یاقوتی یا سبز آبی هماهنگ کنید.
رنگ آبی از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ طوسی می باشد و این ترکیب رنگی برای فصل زمستان انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و شما می توانید مانتوی زمستانه را با شلوار جین و لباس ها و اکسسوری هایی به رنگ آبی هماهنگ کنید.
مانتوی طوسی دو رنگایده هایی برای ست مانتو طوسیست مانتو طوسی با رنگ مشکیست مانتو و شلوار طوسی روشنست مانتو طوسی مجلسیست مانتو طوسی با رنگ سبزست مانتوی طوسی اسپرتست مانتو طوسی روشن با رنگ سبزست مانتو طوسی با رنگ آبیمانتوی طوسی طرح دار و شیکست مانتو طوسی با شال طرح دارست مانتو طوسی با رنگ صورتیست مانتو طوسی با رنگ زردمانتو طوسی و زرد
اگر تمایل دارید ست خاص و جذابی را با مانتوی طوسی در استایل خود بسازید بهتر است از لباس ها و اکسسوری هایی به رنگ بنفش و ارغوانی استفاده نمایید.
مانتوی طوسی اگر با رنگ های شاد ست شود هامورنی خیره کننده ای را در استایل ایجاد می کند بنابراین بهتر است شما از رنگ های پاستلی در کنار رنگ طوسی در پوشش تان استفاده کنید.
مانتوی طوسی را هرگز با اکسسوری ها و لباس های قهوه ای رنگ نپوشید زیرا این ترکیب رنگی جذاب و خاص نمی باشد و باعث می شود تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد.
اگر از مانتوی طرح دار طوسی در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است مدل سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را ساده انتخاب نمایید همچنین اگر مانتویی ساده را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است مدل لباس ها و اکسسوری هایتان را طرح دار و گلدار انتخاب نمایید.
 ست مانتو طوسی طرح دارست مانتو طوسی ساده با شلوار جینمانتوی طوسی تیرهست مانتو طوسی دو رنگست مانتو طوسی با رنگ کرممانتوی طوسی تیرهمدل مانتوی طوسی مجلسیست مانتو طوسی کوتاهمدل مانتو طوسی رنگ روشنست مانتو طوسی مخصوص دختران جذابست مانتو طوسی و زردست مانتو طوسی با شال طرح دارست مانتو طوسی طرح دار برای دختران خوش سلیقهمانتو طوسی و بنفشست مانتو طوسی با رنگ سبز

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد