hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در زنجان کاهش دارد

بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در زنجان کاهش دارد

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای گذشته آمار فوتی‌های کرونا در استان زنجان کاهش داشته است،گفت: بستری‌ها و مبتلایان به کرونا نیز در استان کاهش یافته است.
پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن خوب است.
وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته آمار فوتی‌های کرونا در استان زنجان نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است، اظهار کرد: بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان هم کاهش محسوسی یافته است.
رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: درصد زیادی هم دو دوز واکسن را دریافت کردند.
قزلباش با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان کاهش یافته است، تاکید کرد: شاخص رعایت بهداشت فردی در استان ۳۹ درصد بوده و این اصلاً خوب نیست.
وی به اجرای طرح هوشمندسازی و رفع محدودیت‌های کرونایی استان اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت آزمایشی در سه استان در حال اجرا است.
رئیس علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: تزریق واکسن تنها راه رهایی از بیماری نیست و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد