hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اگر مرغ کم باشد به برخی فروشگاه‌ها سهمیه نمی‌رسد

اگر مرغ کم باشد به برخی فروشگاه‌ها سهمیه نمی‌رسد

کیوان توکلی گفت: اگر مرغ ارائه شده در سامانه رهتاب کمتر از حد میانگین باشد، مرغ فروشانی که سریع‌تر اقدام کنند می‌توانند سهمیه روزانه را دریافت کنند.
کیوان توکلی مدیر اجرایی سامانه رهتاب استان اصفهان ، گفت: همه مرغ فروشی‌ها در استان اصفهان برای دریافت بار روزانه خود در سه نوبت می‌توانند با مراجعه به سامانه رهتاب نسبت به دریافت مرغ اقدام کنند، این سه نوبت در ساعت‌های ۱۲:۳۰ الی ۱۳ و ساعت ۱۵ الی ۱۵:۳۰ و ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶ انجام می‌شود.
او ادامه داد: اگر بار روزانه تحویل مرغ به سامانه رهتاب کمتر از حد میانگین (حدود ۴۰۰ تن) باشد به برخی از مرغ فروشی‌ها مرغ نمی‌رسد و این موضوع صرفا به سرعت عمل مرغ فروش‌ها برای ثبت نام درسامانه رهتاب بستگی دارد و این مشکل مربوط به محدود بودن زمان ثبت محصول نیست و طبعا مرغ فروشانی که زودتر ثبت نام کنند می‌توانند بار روزانه خود راتحویل بگیرند.
مدیر اجرایی سامانه رهتاب استان اصفهان با اشاره به اینکه هیچ شهرستانی در طول روز بدون مرغ نمی‌ماند افزود: برای مثال اگر مرغ ارائه شده به سامانه رهتاب در یک روز ۲۰۰ تن باشد و همه مرغ فروشان استان بخواهند مرغ دریافت کنند به هر واحد مرغ فروشی حدود ۱۰ الی ۲۰ کیلو مرغ می‌رسد که این امر هیچ سودی برای مرغ فروش ندارد.
توکلی ادامه داد: به طور میانگین در یک روز ۵۵۰ تن مرغ در سامانه ارائه می‌شود و واحد‌های مرغ فروشی می‌توانند از حداقل ۶۰ کیلو الی حداکثر یک تن و ۸۰۰ کیلو مرغ دریافت کنند که این امر با توجه به بررسی‌های انجام توسط سازمان صنعت معدن و تجارت و اتحادیه مرغ فروشان بررسی شده است.
او بیان کرد: تعداد ۱۹۸۰ مغازه واحد صنفی مرغ فروشی در استان اصفهان وجود دارد که ۱۷۰۰ واحد در طول روز امکان ثبت و دریافت مرغ در سامانه رهتاب را دارند که این امر نیز به دلیل این است که برخی واحد‌ها در یک روز برای دو الی سه روز خود مرغ دریافت می‌کنند و در برخی روز‌ها نیازی به ثبت ندارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد