درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 95382 | 05 آبان 1400 ساعت 09:43

تاکنون ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت فعال شده اند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، از فعال شدن فرآیند سوخت‌گیری در ۲ هزار و ۸۰۰ جایگاه عرضه سوخت خبر داد.
تاکنون ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت فعال شده اند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲ هزار و ۸۰۰ جایگاه در سراسر کشور به‌صورت آفلاین فعال شده و سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها امکان‌پذیر شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت فعال شده اند افزود: حدود ۲۴۰ جایگاه نیز بصورت سامانه‌ای راه اندازی شده و در این جایگاه‌ها عرضه سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند و بصورت سهیمه‌ای نیز امکان پذیر شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی


عکس خوانده نمی‌شود