hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کریمی: دو بازیکن مصدوم داریم/ بازیکنان جدید در اختیار تیم هستند

کریمی: دو بازیکن مصدوم داریم/ بازیکنان جدید در اختیار تیم هستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و بچه‌ها آمادگی دارند که در مسابقات شرکت کنند و کارت مخصوص بازی بازیکنان هم اخذ شده و امروز از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به مسائلی که در هفته اول گذشت و نتایجی که دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان در بازی اول خود کسب کردند، مسابقه امروز به شدت حائز اهمیت شد.

وی افزود: اطمینان داریم که یک مسابقه صددرصد درگیرانه و کاملاً فیزیکی را در پیش رو داریم. تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم. گرچه می‌دانیم تیم صنعت نفت یک تیم بسیار خوب و منسجم است. اما ما هم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم تا با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص رفع مشکل نقل و انتقالاتی این تیم خاطرنشان کرد: از بدشانسی ما بلافاصله بعد از بازی با گل‌گهر پنجره نقل و انتقالات ما باز شد. هرچند تلاش زیادی انجام‌شده بود تا پنجره نقل و انتقالاتی قبل از بازی با گل‌گهر باز شود اما به هر دلیلی این‌طور نشد.

کریمی ادامه داد: به‌هرحال پنجره باز شده و بچه‌ها آمادگی دارند که در مسابقات شرکت کنند و کارت مخصوص بازی بازیکنان هم اخذ شده و امروز از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد