hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیک ششم نمی آید، اگر...

پیک ششم نمی آید، اگر...

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برخلاف روند افزایشی کرونا در برخی استان‌ها، همدان همچنان روند کاهشی دارد و با شیب ملایم تعداد مبتلایان به کرونا در حال کاهش است و امیدواریم با ادامه این روند پیک ششم را به دنبال نداشته باشیم.
دکتر ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آمار روزانه مبتلایان، روند کرونا در همدان در حال کاهش است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان همچنان شاهد روند کاهشی کرونا باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به افزیش دورهمی‌ها و برگزاری مراسمات عروسی احتمال وقوع پیک ششم دور از انتظار نیست و در صورتیکه این سهل انگاری‌ها وجود داشته باشند روند کاهشی برعکس می‌شود و آمار مبتلایان روبه افزایش خواهد شد.
معاون درمان علوم پزشکی تصریح کرد: در صورتیکه شهروندان تمامی پروتکل‌ها را رعایت کنند و نسبت به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اهمیت قائل شوند، پیک ششم را نخواهیم داشت.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر آنفلوآنزا ردر فصل پاییز طی سال گذشته، تصریح کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها شاهد کاهش آنفلوآنزا در سال گذشته بودیم که خوشبختانه با وجود اینکه در فصل پاییز قرار داریم هیچ مود مثبتی از آنفلوآنزا در همدان نداریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد