hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > شرکت ها > انشعابات غیرمجاز؛ مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا

انشعابات غیرمجاز؛ مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از مسئولان مشترکین ادارات آبفای خودگردان خواست شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان می گوید: مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا، وجود انشعابات غیر مجاز است.
هاشم امینی که در نشست مشترک مدیران و مسئولان خدمات مشترکین آبفای مناطق خودگردان سخن می گفت افزود: برخی افراد با نصب انشعابات غیر مجاز و غیر قانونی از توزیع عادلانه خدمات آبفا به سایر مشترکین جلوگیری می کنند.
وی در عین حال از مسئولان مشترکین ادارات آبفای خودگردان خواست شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را در دستور کار خود قرار دهند.
امینی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی و فعالیت سامانه خدمات غیرحضوری 1522 در پنج سال اخیر به عنوان تجربه ای موفق که سهم قابل توجهی در کاهش سفر های درون شهری و آلودگی هوا داشته است نام برد و گفت: باید از تجربیات این سامانه در جهت شفاف سازی اطلاعات و خدمت رسانی مستمر و پایدار به مشترکین در سطح 98 شهر و 949 روستای تحت پوشش استفاده کرد.
وی در پایان سخنانش راه اندازی سامانه الکترونیکی تهیه و گردش صورت وضعیت ها (تدکار) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی را قابل تقدیر دانست و گفت: با اجرای طرح تدکار در بخش مشترکین، افزایش سرعت، دقت، شفافیت، سلامت اداری و کاهش احتمال تخلف، توسعه خدمات الکترونیک، افزایش رضایت ذینفعان، کاهش تشریفات و مراجعات اداری به شرکت حاصل می شود که بسیار ارزشمند است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد