hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین جزئیات از اعزام نیروی کار به خارج از کشور

آخرین جزئیات از اعزام نیروی کار به خارج از کشور

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعزام نیروی کار ایرانی به خارج از کشور توضیحاتی داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوعاعزام نیروی کار به خارج از کشور باید به این نکته اشاره کرد که این اعزام صورت نمی‌پذیرد، مگر اینکه قراردادی رسمی بین بخش خصوصی و نیروی کار منعقد شود.
وی افزود: اقدامات بخش خصوصی تمام وقت زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.
معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در کشور‌هایی مانند ترکیه بیش از ۱۵۰۰ نیروی کار ایرانی وجود دارد که دفاتراشتغال ما نیز همچنان در این کشور‌ها در حال فعالیت هستند.
منصوری در خصوص اشتغال کارجویان ایرانی در خارج از کشور ادامه داد: بسیاری از افراد جویای کار در خارج از کشور نگران بحث امنیت و پایداری اشتغال خود هستند که در این رابطه نقش شرکت‌های اشتغالزایی موجود در خارج از کشور بسیار پر رنگ است.
وی با اشاره به رکود اقتصادی ادامه داد: زمانی که کشور با رکود اقتصادی درگیر است، اولین قسمت‌هایی که ضربه می‌خورند، بخش بنگاه‌های کوچک تولیدی هستند.
معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حالی که کشور با رکود دست و پنجه نرم می‌کند، باید به دیگر مسائلی چون گردشگری و آی تی توجه شود که خوشبختانه در سال‌های اخیر در این امر بسیار موفق بوده‌ایم و مهر تأیید حرف‌های ما ۴۲۰ هزار اشتغال از ۴۶۴ هزار اشتغال خالصی است که در سال ۹۷ ایجاد شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد