hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > یکتا ناصر با گریم عروس در سریال نیسان آبی

یکتا ناصر با گریم عروس در سریال نیسان آبی

یکتا ناصر بازیگر مطرح سینما وتلویزیون که در سریال نیسان آبی نقش آفرینی می کنند تصاویر جدیدی از گریم خود در این مجموعه را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور یکی از جدیدترین مجموعه های طنز نمایش خنگی است که قسمت اول آن روز گذشته 28 مهر ماه منتشر شد.

نیسان آبی در ژانر خانوادگی و کمدی ساخته شده و هنرمندانی همچون جمشید هاشم پور ، مهران غفوریان ، حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، علیرضا خمسه، صفر کشکولی ، یوسف صیادی ، گیتی قاسمی ، سحر قریشی ، ایمان صفا ، بهشاد شریفیان، سیروس همتی ، غلامرضا نیکخواه ، حسام نواب صفوی ، کریم قربانی ، آرش ظلی پور ، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه و ... به هنرمندی پرداخته اند.
یکتا ناصر که در این مجموعه نقش خواهر بهناز جعفری را ایفا می کند تصاویری از گریم خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
یکتا ناصر
یکتا ناصر در سریال نیسان آبی نقش همسر جمشید قاسم پور با بازی حسین یاری را بازی می کند. جمشید علاقه خاصی به جمشید هاشم پور داشته و نام فامیلی خود را نیز به دلیل علاقه خود به این هنرمند تغییر داده است.
یکتا ناصر و همسرش
این بانوی هنرمند در فیلم و سریال های بسیاری با همسرش منوچهر هادی همکاری کرده است که می توان به فیلم هایی همچون کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، من سالوادور نیستم، آینه بغل، رحمان 1400 و سریال دل اشاره کرد.
یکتا ناصر و حسین یاری
یکتا ناصر در فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه به کارگردانی منوچهر هادی موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر شد.
بازیگران در لباس عروس
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد