hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > ۳ شهر آذربایجان‌غربی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

۳ شهر آذربایجان‌غربی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، فقط ۲ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.
علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ، اظهار کرد: طبق آخرین بررسی های وزارت بهداشت و درمان، فقط شهرستان های اشنویه بوکان و پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.
وی افزود: بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ بندی کشور در آذربایجان غربی شهر‌ستان های پلدشت و چالدران در وضعیت زرد، و شهر‌ستان های چایپاره، شوط، ارومیه، خوی، نقده، تکاب، میاندوآب، سلماس، مهاباد، شاهین دژ، سردشت و ماکو از یک آبان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.
مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد‌های شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد