hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دلخانی: بنا یک رهبر بزرگ در کشتی فرنگی است

دلخانی: بنا یک رهبر بزرگ در کشتی فرنگی است

کشتی گیر کشورمان در خصوص شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.
میثم دلخانی، کشتی گیر کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط خود گفت: از دانشگاه آزاد برای تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تشکر می‌کنم.
او در خصوص رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نروژ اظهار کرد: نتیجه‌ای که کشتی گیران فرنگی و آزاد در این رقابت‌ها کسب کردند، نتیجه ۲ سال تمرین و زحمات سخت بود. تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. کمپ مجزایی از طرف دبیر، رئیس فدراسیون کشتی آماده شد. کادر فنی و تمامی بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند تا چنین نتیجه‌ای در رقابت‌های جهانی رقم خورد.
دلخانی اشاره کرد: مسابقات لیگ برتر کشتی را در پیش دارم و می‌خواهم با آمادگی شرکت کنم. مسابقات بعدی، جام جهانی کشتی است که در تهران برگزار می‌شود. هدف بعدی من، شرکت در مسابقات جهانی روسیه است. آسیب دیدگی جزئی دارم؛ در مسابقات آسیایی قزاقستان، ضربه بدی به من وارد شد. از صدا و سیما بابت پخش زنده مسابقات کشتی تشکر می‌کنم. مردم استقبال ویژه‌ای از ما کردند.
او در پایان گفت: از سال ۲۰۱۹ با محمد بنا کار می‌کنم. بنا یک رهبر بزرگ در کشتی فرنگی است. ان شاءالله همیشه سایه‌اش بالای سر ما باشد و از وجود او بیشتر استفاده کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد