hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود

 معاون استاندار فارس گفت: ارائه تمامی خدمات از جمله حضور در رستوران ها، سالن های سینما، سالن های ورزشی و حضور در محل کار فقط با ارائه کارت واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود.
​عبدالرضا قاسم‌پور سه شنبه شب در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح قرنطینه هوشمند در آبان ماه، گفت: صدور و تمدید مجوز در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و … در استان فارس با ارائه کارت واکسن کرونا و ورود به سینماها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و… نیز تنها برای دریافت کنندگان واکسن کرونا امکان پذیر است و بر اجرای کامل این مصوبه نظارت دقیق خواهد شد.
وی تاکید کرد: کارمندان تمام ادارات، نهادها و بانک‌ها که واکسن کرونا نزده‌اند اجازه ورود به محل کار ندارند و غیبت برای آنها لحاظ خواهد شد.
معاون استاندار فارس افزود: پایگاه‌های واکسیناسیون در ترمینال‌ها و فرودگاه شیراز راه‌اندازی خواهد شد و استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل مانند قطار، اتوبوس بین شهری و هواپیما تنها با ارائه کارت واکسن و یا تست «پی سی آر» منفی امکان استفاده از این وسایل را خواهند داشت.
او با بیان اینکه برای اصناف و اماکن و مراکز بارکد خوان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد، تاکید کرد: ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها مشروط به تزریق واکسن کرونا است و در حوزه حمل و نقل عمومی این قانون باید رعایت شود.
قاسم‌پور ادامه داد: مقرر است مدارس کم جمعیت از آبان در صورت عدم مواجه شدن با پیک ششم کرونا با مدارس کم جمعیت بازگشایی شوند و مدارس همواره توسط کارشناسان بهداشت امکان فعالیت حضوری خواهند داشت.
او با اشاره به دورکاری کارکنان دولت عنوان کرد: تمام کارکنان به جز در شهرهای قرمز باید در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد