hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > آموزش بافت مو زیگزاگی

آموزش بافت مو زیگزاگی

موی زیگزاگی زنانه و دخترانه محبوبیت زیادی دارد. در ادامه این مدل بافت موی خاص زیگراگی زنانه و دخترانه را به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.

بافت موی زیگزاگی از انواع مدل های خاص و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید بافت مویی بی نظیر را داشته باشید بهتر است به کمک این مدل ، بافتی متفاوت را روی موهایتان ایجاد نمایید.

آموزش بافت مو زیگزاگی

بافت موها در انواع مدل های مختلف بافت فرانسوی و بافت بلند مجلسی و بافت حصیری و … وجود دارند که شما می توانید با توجه به حالت موها از بین آن ها بافتی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه آموزش بافت زیگزاگی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مراحل بافت زیگزاگی

۱. ابتدا موها را به کمک ژل و شانه صاف و مرتب کنید. کل موهایتان را از قسمت وسط یعنی از بالای فاصله دو ابرو تا پایین پشت سر از هم جدا نمایید و از سمت راست یک ردیف نازک از موها را از قسمت بالای صورت به شکل زیگزاگ تا پایین پشت سر با شانه جدا نمایید سپس موهای باقی مانده سمت راست سر را به کمک گیره نگه دارید و به ابتدای موهایی که به شکل زیگزاگ جدا کرده اید مقدار زیادی واکس مو بزنید و یک رشته نازک از موهای جدا شده طرفین صورت را هم جدا کنید. رشته نازک مو را که جدا کرده اید به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید و موهای قسمت اول را روی موهای قسمت دوم ببرید و موهای قسمت سوم را روی موهای قسمت اول ببرید و در هر ردیف از بافت از موهای ردیف خودش از سمت راست و سمت چپ بافت داخل بافت ببرید.


۲. در این مرحله از بافت مو باید به صورت سفت موهایتان را ببافید تا بافت موی شما جلوه خوبی پیدا کند و بعد از اینکه کل موهای این ردیف را بافتید دنباله موها را به صورت ساده ببافید و انتهای موهای بافته شده را نیز با کش مویی ببندید و موهای سمت راست را از گیره بیرون آورید و یک ردیف نازک از موهای کناری قسمت موهای بافته شده قبلی را به شکل زیگزاگ جدا نمایید و دوباره موهای باقی مانده سمت راست را با گیره نگه دارید و به ابتدای موها یا به ریشه موهای جدا شده مقدار واکس بیشتری بزنید و موهای جدا شده را مثل موهای ردیف قبلی به صورت سفت ببافید و انتهای موی بافته شده را با کش ببندید.

۳. از قسمت ردیف آخر موهای سمت راست یک رشته نازک مو را از طرف صورت جدا نمایید و باقی مانده موهای این ردیف را از وسط از یکدیگر جدا نمایید سپس از موهای سمت چپ سر نیز یک ردیف را به صورت زیگزاگ جدا کنید و باقی مانده موهای سمت چپ را به کمک گیره نگه دارید و موهای جدا شده را مانند موهای سمت راست ببافید. باقی مانده موهای سمت چپ را به شکل زیگزاگ از یکدیگر جدا نمایید و موهای هر ردیف را به صورت جداگانه مانند موهای ردیف قبلی ببافید و بعد از اینکه کل موهایتان را بافتید موها را به دلیل اینکه از واکس مو به مقدار زیادی استفاده کرده اید به کمک شامپو بشویید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد