hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پیمان اکبری : بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم/ به بازیکنانم اعتقاد دارم

پیمان اکبری : بازیکنان اصلی پیکان را در اختیار ندارم/ به بازیکنانم اعتقاد دارم

سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به مصدومیت بازیکنان اصلی تیمش گفت: به بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم توانمندی‌ها خود را به نمایش بگذارند.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیمش در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: از شش بازیکن اصلی، چهار بازیکن را در اختیار ندارم. پوریا یلی از ناحیه کمر مصدوم است، محمدطاهر وادی پاسور اول تیم دچار شکستگی پا می‌باشد و احتمالا دو تا سه هفته ابتدایی او را در اختیار نخواهیم داشت. محمد فلاح نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت است و او را به احتمال بسیار تا آخر فصل نخواهیم داشت. پوریا فیاضی نیز بیمار شده است.

سرمربی تیم والیبال پیکان افزود: در هفته‌های ابتدایی تا هفته چهارم تیم اصلی خود را در اختیار نخواهم داشت. شرایط بسیار سخت است، در پستِ پشت خط زن تنها رضا صفایی را در اختیار داریم، فلاحت خواه نیز تنها پاسور تیم است، در دریافت نیز فیاضی را نداریم، همین شرایط تیم را بسیار دشوار کرده است. هیچ راهی نداریم، فقط باید با این شرایط بسازیم.

وی درباره بازی روز یکشنبه مقابل سایپا گفت: با سایپا بازی تدارکاتی برگزار کرده‌ایم، تیم خوب و قابل احترامی است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و شهنازی که یکی از مربیان خوب ایران است هدایت این تیم را برعهده گرفته است. پیکان نیز تیم خوبی است فقط باید مشکلات مان را تحمل کنیم. به سایر بازیکنان اعتقاد دارم، اگر توانمندی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند فارغ از برد و باخت برایم ارزشمند است و به آنها ایمان خواهم داشت.

اکبری درباره تک بازی شدن مسابقه فینال گفت: به دلیل مشکلاتی که در برگزاری جشن قهرمانی و اهدای جام برای فدراسیون به وجود آمده چنین تصمیمی گرفته شده است. از این منظر قابل قبول است اما برای باشگاه ها ممکن است مشکل آفرین باشد. هنوز برنامه دقیق فینال مشخص نیست هر چند با توجه به شیوع کرونا هنوز مطمئن نیستیم مسابقات مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت به پایان خواهد رسید. پس فعلا صحبت کردن درباره روز فینال زود است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد