hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > توسعه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه آب و پساب شتاب می‌گیرد

توسعه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه آب و پساب شتاب می‌گیرد

یک شتاب‌دهنده داخلی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به جذب ایده‌ها و طرح‌های نو در زمینه فناوری‌های مرتبط با حوزه آب و پساب کرده است.

یک شتاب‌دهنده داخلی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به جذب ایده‌ها و طرح‌های نو در زمینه فناوری‌های مرتبط با حوزه آب و پساب کرده است.

به گزارش فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شتاب‌دهنده داخلی طی فراخوانی اعلام کرده است که از توانمندی جوانان و نخبگان کشور و ایده‌ها و طرح‌های فناورانه آنها در حوزه فناوری‌های آب با محورهای فناوری‌های جدید تولید و تامین آب، تصفیه و بازچرخانی پساب و فاضلاب و بهینه‌سازی مصرف آب حمایت می‌کند.

این شتاب‌دهنده، در حال حاضر در حال بررسی طرح‌های برگزیده ارسالی در این سه حوزه است. گروه‌های پذیرش‌شده دارای طرح‌ و ایده‌ از امکانات مختلف موجود در شتاب‌دهنده بهره‌مند می‌شوند که ازجمله این امکانات می‌توان به شبکه‌سازی، تامین سرمایه اولیه، فضای استقرار و امکانات زیرساختی، مشاوره و مربی‌گری و ارائه خدمات آموزشی اشاره کرد.

این شتاب‌دهنده ازلحاظ ساختاری، ترکیبی از «مرکز نوآوری» و «شتاب‌دهنده» است که به افراد و گروه‌های صاحب ایده و شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا ایده و راهکار خود را برای حل چالش‌های آب کشور توسعه دهند. این شتاب‌دهنده به افراد و گروه‌های صاحب ایده و شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا ایده و راهکار خود را برای حل چالش‌های آب کشور توسعه دهند. همچنین در کنار گروه‌ها قرار می‌گیرد تا آن‌ها مراحل توسعه محصول و رسیدن به MVP (محصول اولیه) را پشت سر بگذارند و با شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، به سمت تجاری‌سازی و خلق ارزش و ثروت حرکت کنند.

طرح‌هایی که در سایت این شتاب‌دهنده ثبت می‌شوند پس از بررسی‌ها اگر مورد تایید اولیه قرار گیرند، به جلسه حضوری دعوت می‌شوند.

تاکنون بیش از 60 گروه، طرح‌های خود را در سایت واتک ثبت کرده‌اند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد