hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هدف ما خدمت به کشتی است/ کشتی تهران رو به افول است!

هدف ما خدمت به کشتی است/ کشتی تهران رو به افول است!

ساجد برازنده گفت: هدف ما از حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد خدمت به ورزش اول کشور است.
 طبق برنامه اعلام‌شده مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از ۳ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه "د" در تبریز آغاز می‌شود.
همچنین طی روز‌های ۴، ۵ و ۷ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و البرز برگزار خواهد شد.
در همین راستا یکی از تیم‌های مدعی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد تیم تازه‌وارد سهند ارس است که با هدایت علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک مقابل حریفان صف‌آرایی خواهد کرد.
ساجد برازنده مدیرعامل تیم سهند ارس درباره این سوال که با چه هدفی در مسابقات لیگ برتر کشتی تیم داری می‌کند، اظهار داشت: ما در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ کشتی گیران فراوانی داشتیم که می‌توانستند در قالب تیم‌های ملی حضور یابند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. تهران هم سهم بسزایی از این پتانسیل ارزشمند در کنار سایر استان‌های کشتی خیز داشت، اما متأسفانه چند سالی است که این روند متوقف و کمرنگ شده و ما هم‌اکنون شاهد این هستیم که پایتخت سهم چندانی در نفرات تیم ملی ندارد و کشتی تهران رو به ضعف و افول است.
وی با بیان اینکه هدف ما خدمت به کشتی است، تأکید کرد: بحث سرمایه‌گذاری و حضور ما در عرصه کشتی به رقابت‌های لیگ برتر محدود نمی‌شود و ما در نظر داریم به‌زودی یک آکادمی کشتی نیز راه‌اندازی کنیم. به‌هیچ‌عنوان به دنبال کار‌های تبلیغاتی نیستیم که مطمئناً این موضوع را در لیگ برتر اثبات خواهیم کرد.
برازنده خاطرنشان کرد: کشتی، ورزش ملی و اول کشورمان است به همین دلیل ما وارد میدان شدیم تا با حضور در لیگ سهم کوچکی در رشد و ارتقای کشتی کشور داشته باشیم.
رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی به شرح زیر برگزار خواهد شد: گروه الف: سهند ارس- آکادمی کشتی نادری خادم و هیئت کشتی لرستان؛ گروه ب: صنایع مازندران - ستارگان ساری- خراسان جنوبی و مقاومت تهران؛ گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک و جوانان البرز؛ گروه د: فولادین ذوب آمل- پاس ناجا و آلومینیوم حکمتی
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد