hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق دو‬ نوبت‬ واکسن کرونا در ۲۸.۹ درصد‬ جمعیت ۱۲ سال به بالا

تزریق دو‬ نوبت‬ واکسن کرونا در ۲۸.۹ درصد‬ جمعیت ۱۲ سال به بالا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت هدف ۱۲ سال به بالا تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای واکسیناسیون هستند که از این جمعیت دو میلیون و ۸۶۰ هزار نفر حدود ۶۵.۱ درصد واکسن نوبت اول و ۲۸.۹ درصد واکسن نوبت دوم را تزریق کرده‌اند.

شاهین شیرانی در گزارش‬‬ روند واکسیناسیون کرونا‬‬ در حوزه‬ دانشگاه‬ علوم‬ پزشکی‬ اصفهان‬، اظهار کرد: تعداد چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت هدف ۱۲ سال به بالا تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای واکسیناسیون کرونا هستند و از این جمعیت دو میلیون و ۸۶۰ هزار نفر حدود ۶۵.۱ درصد واکسن نوبت اول را دریافت کرده‌اند.

وضعیت شهرستان‌های اصفهان در آمار واکسیناسیون

وی اضافه کرد: یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر حدود ۲۸.۹ درصد از جمعیت هدف ۱۲ سال به بالا هم در استان اصفهان واکسن نوبت دوم را تزریق کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: هر شهرستانی که بالای ۷۵ درصد از جمعیت آن واکسن کرونا را تزریق کرده باشند از نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهرستان در وضعیت خوب محسوب می‌شود که شهرستان‌های بوئین و میاندشت، نطنز، اردستان، سمیرم، خور، گلپایگان، چادگان و خوانسار در این گروه قرار دارند.

شیرانی، خاطرنشان کرد: هر شهرستانی که زیر ۶۵ درصد پوشش جمعیتی آن واکسن کرونا را تزریق کرده باشند از نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشکل دارند و شهرستان‌های خمینی‌شهر، برخوار، نجف‌آباد، فلاورجان و نائین در این گروه قرار دارند.

بیش از ۴۹ درصد نوجوانان استان واکسینه شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: مابقی شهرستان‌ها نیز بین ۶۵ تا ۷۵ درصد آمار جمعیت واکسینه شده را دارند، در حال حاضر موضوع بازگشایی مدارس را هم در دستور کار داریم و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال مطابق پروتکل کشوری قرار است واکسیناسیون انجام و آمارهای نهایی اعلام شود.

وی تاکید کرد: مطابق آخرین آمار تا امروز ۴۹.۲ درصد‬ این گروه سنی واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، قسمت عمده‌ای از آنها دوز اول واکسن را تزریق کرده‌اند و هنوز دوز دوم را دریافت نکرده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد