hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۴ مهر ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۴ مهر ۱۴۰۰

قیمت دلار صبح امروز به ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.
هر گرم طلا ۱۸ عیار صبح امروز شنبه بیست و چهارم مهر یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان ارزش داشت. سکه امامی با افزایش ۴۰ هزار تومانی نسبت به هفته قبل ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت خورد و نرخ دلار نیز با رشد ۲۲۰ تومانی به ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱

قیمت طلا ۱۸ عیار امروزقیمت طلا ۱۸ عیار پنجشنبهقیمت طلا ۱۸ عیار چهارشنبهیک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان یک میلیون و ۱۴۴ هزار تومان 

قیمت سکه 

سکه امامی رشد ۴۰ هزار تومانی را به ثبت رساند و ساعت ۱۱ به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان به فروش رسید. سکه طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته و ۵۰ هزار تومان گران شد.

قیمت انواع سکه تا ساعت ۱۱

انواع سکهقیمت امروز قیمت پنجشنبهقیمت چهارشنبهسکه امامی۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان سکه طرح قدیم۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سکه گرمیدو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 

قیمت ارز آزاد



دلار ۲۲۰ تومان رشد قیمت داشت و معاملات ابتدایی امروز را با رقم ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان در بازار آزاد آغاز کرد. هر اسکناس یورو نیز ۳۱ هزار و ۷۲۵ میلیون تومان قیمت خورد و ۲۸۰ تومان گران شد.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارزقیمت امروز قیمت پنجشنبهقیمت چهارشنبهدلار۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان ۲۷ هزار و ۱۳۰ تومان ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان یورو۳۱ هزار و ۷۲۵ تومان  ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان  ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان  

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی با رشد ۱۰۱ تومانی به ۲۶ هزار و ۶۲۷ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز با همین میزان افزایش، ۳۰ هزار و ۵۶۱ تومان عرضه شد.

قیمت ارز در صرافی ملی تا ساعت ۱۱

ارزقیمت امروز قیمت پنجشنبهدلار۲۶ هزار و ۶۲۷ تومان ۲۶ هزار و ۵۲۶ تومان یورو۳۰ هزار و ۵۶۱ تومان  ۳۰ هزار و ۴۶۰ تومان  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد