hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استان البرز پایلوت « طرح مراقبت از دانش آموزان» در کشور

استان البرز پایلوت « طرح مراقبت از دانش آموزان» در کشور

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه استان البرز به‌عنوان استان پایلوت طرح مراقبت از دانش آموزان بیش از 2سال اجرایی کرده است، گفت: این طرح پس از نتایج مثبتی که به دنبال دارد در سطح کشور اجرایی می‌شود.

عیسی قبادی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سال در استان البرز، گفت: استان البرز بیش از 2 سال است که در طرح "مراقبت از دانش آموزان" تحت عنوان استان پایلوت در سطح کشور فعالیت می‌کند.مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به اینکه دولت سعی دارد به حوزه آموزش‌وپرورش بیش‌ازپیش توجه و رسیدگی داشته باشد، افزود: نتایج و ثمرات این طرح قابل‌قبول بوده است و ازاین‌پس شاهد اجرای طرح در سطح سراسر کشور خواهیم بود.قبادی با بیان اینکه اقدامات اساسی و پایه‌ای تربیتی باید در سنین نوجوانی و جوانی رقم بخورد، اضافه کرد: اگر اقدامات تربیتی و آموزش در سطح کشور به‌صورت ریشه‌ای اتفاق بی افتد بدون شک سطح مشکلات و آسیب‌ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

او مسائل اجتماعی را بسیار پیچیده برشمرد و ادامه داد: جنس کار و اقدامات فرهنگی و اجتماعی بسیار ظریف است و نباید هرگز اشتباهی در آن صورت گیرد.

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز حوزه اجتماعی جامعه را نیازمند تقویت دانست و افزود: امر بدیهی است که اقدامات اجتماعی و فرهنگی و مقابله با آسیب‌ها باید با توجه به تغییرات جامعه رقم بخورد.

قبادی با تأکید بر تقویت رفتارها مراقبتی و البته درست در حوزه تربیت قشر جوان تصریح کرد: اداره آموزش‌وپرورش با توجه به حساسیت‌هایی که دارد ملزم توجه و رسیدگی بیشتر از گذشته است تا با ارتقای فعالیت‌های خود در حوزه تربیتی شاهد کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد