hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/ هوای سجزی ناسالم برای عموم

هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/ هوای سجزی ناسالم برای عموم

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ جمعه ۲۳ مهرماه_ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
 کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _جمعه ۲۳ مهرماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های انقلاب با شاخص ۱۵۸، احمدآباد ۱۵۴، استانداری ۱۴۲، جی ۱۳۶، فرشادی ۱۳۱، پروین ۱۲۷، میرزاطاهر ۱۲۷، رودکی ۱۱۳، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خرازی، باغ غدیر، دانشگاه، خواجو فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های فیض با شاخص ۹۸، ورزشگاه میثاق ۹۷، کاوه ۹۵، رهنان ۹۱، مبارکه ۶۲ در وضعیت هوای سالم قرار دارند.
در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۶۰ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۶۳ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارند.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد