hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ست کردن کاپشن زنانه

ست کردن کاپشن زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با نحوه ست کردن کاپشن زنانه در استایل آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تیپ و ظاهری متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

کاپشن از انواع لباس های کاربردی برای روزهای سرد سال است و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است با نحوه ست کردن کاپشن زنانه آشنا باشید و با ایده گرفتن از این اصول کاپشن را در استایل خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب هماهنگ کنید.

ایده هایی برای ست کردن کاپشن زنانه

کاپشن های دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما از بین آن ها کاپشنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشند.

کاپشن را در پوشش خود چگونه ست نماییم ؟

کاپشن های زنانه در انواع طرح های بادی و چرم و … موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به جنس کاپشن ، طرح و رنگ سایر لباس های خود را انتخاب نمایید.

کاپشن ها همچنین در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال قسمت پایین تنه خود را نیز گرم نگه دارید بهتر است از کاپشن بلند در پوشش تان استفاده نمایید. کاپشن های کوتاه نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی خاص و جذاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین توجه داشته باشید که اندازه قد کاپشن می تواند روی انتخاب طرح سایر لباس ها و اکسسوری ها تاثیرگذار باشد.

اگر تمایل دارید از کاپشن در پوشش خود استفاده نمایید می توانید از زیر کاپشن هودی و ژاکت و بلوز بافتنی و … بپوشید که هودی و کاپشن با یکدیگر ست زیبایی را در استایل ایجاد می کنند. طرح و رنگ لباس زیر پالتو و کاپشن را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ کاپشن مطابقت و همخوانی داشته باشد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد