hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های لباس مجلسی خردلی

مدل های لباس مجلسی خردلی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل هایی از لباس مجلسی خردلی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

رنگ خردلی از انواع رنگ های خاص و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از مدل لباس مجلسی خردلی در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل های لباس مجلسی خردلی کوتاه و بلند

پیراهن های مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و بهتر است شما رنگ پیراهن را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل های پیراهن مجلسی قرمز و پیراهن مجلسی مشکی را مشاهده کردید در ادامه طرح های پیراهن مجلسی خردلی را پیش رو خواهید داشت.

طرح های پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه

رنگ خردلی از انواع رنگ های محبوب و خاص می باشد که ست کردن آن در پوشش کمی دشوار است و اگر شما تمایل دارید از این رنگ لباس در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است در انتخاب رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان نیز دقت لازم را داشته باشید تا شیک پوش به نظر برسید.

لباس خردلی را می توانید در پوشش تان با رنگ های سفید و مشکی و خاکستری و قهوه ای و کرم و … ست نمایید. اگر شما تمایل دارید پیراهن خردلی در پوشش تان برجسته تر به نظر برسد می توانید رنگ سایر لباس هایتان را مشکی یا سفید انتخاب نمایید همچنین می توانید این رنگ پیراهن را با اکسسوری های طرح پلنگی ست نمایید که در این صورت جذاب و خاص تر به نظر خواهید رسید. رنگ هایی نظیر سورمه ای و سبز و آبی تیره نیز در کنار خردلی هارمونی جذابی را ایجاد می کنند.

لباس خردلی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد که بهتر است شما اندازه قد لباس را با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید همچنین پیراهن خردلی در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب تر داشته باشید می توانید از پیراهن طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید. پیراهن ساده خردلی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد