hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رییس استاندار اصفهان باید با حوزه ارتباط ویژه داشته باشد چرا که اصفهان استانی مذهبی است

رییس استاندار اصفهان باید با حوزه ارتباط ویژه داشته باشد چرا که اصفهان استانی مذهبی است

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان گفت:استاندار اصفهان باید با حوزه ارتباط ویژه داشته باشد چرا که اصفهان استانی مذهبی است.
اصفهان امروز: سید ناصر موسوی لارگانی تصریح کرد:از شما به عنوان ریس شورای امنیت درخواست دارم معضل استان اصفهان که آب و زاینده رود است را با نگاه ویژه مورد ارزیابی قرار دهید 
استان اصفهان ده برابر نفت میتواند درآمد داشته باشد این تامین درامد از طریق میراث فرهنگی می تواند باشد که در حال حاضر تخریب است.
وی خاطرنشان کرد: توانمندی در استان هست که می تواند چند استان را اداره کند اما استان بحران بزرگی را پیش رو دارد آتش زیر خاکستر کمبود آب اگر اصلاح نشود استان با مشکل جدی روبرو خواهد شد .
موسوی لارگانی افزود:در هیات دولت به عنوان مدافع کشور به این استان بیشتر توجه کنید.
او خطاب به استاندار جدید استان گفت با تمام توان برای احیا زاینده رود تلاش کنید و از روحیه جوانی خود بهره ببرید.
وی بیان داشت: انتخاب مدیران جسور و کاردان و عدم توجه به نگاه های حزبی در دستور کار استاندار اصفهان باشد.
ریس مجمع نمایندگان استان اصفهان توضیح داد: آمادگی کامل نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای همراهی با استاندار در راستای برون رفت از مشکلات اعلام میکنند .
او اضافه کرد:آماری اعلام میشود که اصفهان را برخوردار قلمداد میشود این در حالی است که استان اصفهان تنها به کلانشهر اصفهان خلاصه نمی‌شود و باید محرومیت را از سراسر استان حذف کرد. در حال حاضر عنوان شده صددرصد آب شرب استان اصفهان بهداشتی است اما واقعیت غیر این است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد