hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اگر مشکل آب حل شود استان حتی مشکل بیکاری هم نخواهد داشت / اصفهان استان معمولی نیست

اگر مشکل آب حل شود استان حتی مشکل بیکاری هم نخواهد داشت / اصفهان استان معمولی نیست

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دو سال از سه سال فعالیت استاندار جدید در شرایط کرونایی بوده است و توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

اصفهان امروز: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد : استاندار سابق اصفهان اگر در حوزه آب نتوانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد به این دلیل است که مشکل آب ریشه ای است و باید عزم ملی برای حل آن صورت گیرد.
او تاکید کرد: اگر مشکل آب استان اصفهان حل شود استان حتی مشکل بیکاری هم نخواهد داشت.
طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد:مسیولان باید توجه داشته باشند جمعیت فعلی استان نیازمند تامین سریع آب است فکر اساسی باید شود دست و پا زدن استانداران طی دوره های مختلف ثمری نداشته است .
او افزود: انتخاب استاندار جوان برای اصفهان  همکاری و همراهی مردم و مسئولان را برای  عملکرد موفقیت آمیز او می طلبند.  
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار کرد:  استاندار سابق اصفهان عملکرد خوبی داشته و سفارش میکنم مسئولان و مردم از استاندار جدید حمایت لازم داشته باشند هرچند  بهترین وحدت در حال حاضر دیده میشود.
او گفت: استان اصفهان استان معمولی نیست در تمام مولفه ها و جهات بیش از توان و ظرفیت به کشور کمک کرده است اما متاسفانه دولت هر جناحی که آمد چه چپ و چه راست کاری نکردند.
او بیان داشت: اگر مردان کار سر کار باشند می‌توانند کشور را اداره کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد