hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن شده

نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن شده

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا آموزش رنگ کردن موهای اکستنشن شده را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.
توسط اکستنشن مو ، موهای مصنوعی با هدف افزایش حجم و عمق به موهای طبیعی افزوده می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است به رنگ کردن موهای اکستنشن شده خود بپردازید.

نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن شده

برای رنگ زدن موهای اکستنشن شده باید دقت و حساسیت زیادی را به خرج بدهید زیرا ساختمان این موهای مصنوعی با ساختمان موهای طبیعی متفاوت هستند و علاوه بر این موی اکستنشن شده نیاز به مراقبت بیشتری دارد همچنین اگر تمایلی ندارید که موهای خود را رنگ بزنید می توانید موی مصنوعی با رنگ متفاوتی را به موها با رنگ طبیعی خود بیفزایید که با این کار موی اکستنشن شده لا به لای موی طبیعی قرار می گیرد و جذابیت موهای شما تکمیل می شود.
نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن

مراحل رنگ زدن موی اکستنشن شده

۱. ابتدا همه وسایل مورد نیاز نظیر ظرف مخصوص و فرچه رنگ مو و اکسیدان و رنگ موی مورد نظر و دستکش را آماده نمایید و اگر قسمتی از موی اکستنشن شده را در اختیار دارید می توانید رنگ مو را روی آن را امتحان کنید سپس اگر از رنگ موی اعمال شده راضی بودید آن را روی همه قسمت های مو اکستنشن شده اعمال کنید.
۲. رنگ مو و اکسیدان را به نسبت مناسب درون ظرف بریزید سپس موها را دسته دسته تقسیم کنید و به آن ها گیره بزنید و هر دسته را شانه بزنید و به کمک فرچه ، مو را به رنگ آغشته کنید و این کار را تکرار نمایید تا همه قسمت های مو به رنگ آغشته شود سپس به مدت ۳۰ تا ۴۰ صبر کنید تا رنگ موهای شما تثبیت شود.


۳. قبل از شستن موها مقداری از رنگ را بردارید تا رنگ ایجاد شده روی موهایتان را مشاهده نمایید سپس موهایتان را به آرامی و توسط آب ولرم و بدون استفاده از شامپو شستشو بدهید.
آموزش رنگ موی اکستنشن شده

نکاتی برای رنگ زدن موی اکستنشن شده

۱.در صورتی که تمایل دارید موی خود را رنگ بزنید بهتر است قبل از اکستنشن کردن موها این کار را انجام بدهید سپس رنگ موی اکستنشن شده را با توجه به رنگ موهای خود انتخاب کنید.
۲. بهتر است قبل از رنگ زدن موی اکستنشن شده در مورد نحوه رنگ زدن صحیح آن اطلاعاتی را بدست آورید.
۳. برای رنگ زدن موی اکستنشن شده باید از اکسیدان با درصد کمتر از ۲۰ استفاده نمایید زیرا موی مصنوعی جنس خشک تری نسبت به موی طبیعی دارد از این رو اکسیدان قوی باعث رساندن آسیب جدی به مو می شود.
رنگ موی اکستنشن شده
۴. خانم هایی که دارای پوست گرم می باشند بهتر است از رنگ مو با پایه زرد یا قرمز برای رنگ زدن موی خود استفاده نمایید زیرا این رنگ ها هماهنگی خاصی را با پوست گرم دارند و باعث می شوند تا موهای شما پرپشت تر به نظر برسند.
۵. خانم هایی که تن پوست آن ها سرد می باشد بهتر است برای رنگ زدن موی اکستنشن شده یا موی طبیعی خود از رنگ ها با پایه خنثی یا آبی استفاده نمایند همچنین این افراد در انتخاب رنگ مو اکستنشن خود انتخاب های بیشتری را دارند.
رنگ کردن موهای اکستنشن شده در چند مرحله ساده
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد