hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > موارد مثبت، بستری و فوتی کرونا در هرمزگان رو به کاهش

موارد مثبت، بستری و فوتی کرونا در هرمزگان رو به کاهش

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در دو هفته اخیر شاخص‌های غربالگری، موارد شناسایی، موارد مثبت، بستری و فوتی به ترتیب ۱۱.۵، ۱۴، ۷ و ۳۰ درصد در استان رو به کاهش است.
دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۸ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن دونفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دوهزار و ۳۹۹ نفر رسید.
وی با بیان اینکه با بستری شدن ۲۵ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۲۰۴ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.
نوروزیان با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر شاخص‌های غربالگری، موارد شناسایی، موارد مثبت، بستری و فوتی به ترتیب ۱۱.۵، ۱۴، ۷ و ۳۰ درصد در استان رو به کاهش است، تصریح کرد: در اکثر شهرستان‌های هرمزگان موارد شناسایی مثبت و موراد بستری روبه کاهش است اما در شهرستان‌های پارسیان، رودان و حاجی آباد در هفته گذشته نسبت به دو هفته قبل کمی رو به افزایش است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان عنوان کرد: با برداشتن برخی محدودیت‌ها و جدی گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی از بروز بیماری و پیک جدید پیشگیری کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد