hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیراز بهشت متکدیان شده است

شیراز بهشت متکدیان شده است

شهردار شیراز با بیان اینکه این کلانشهر به بهشت متکدیان تبدیل شده است، تاکید کرد: باید فرهنگ کمک کردن در شیراز به درستی نهادینه شود و تکدی پروری نکنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی در دیدار با شهروندان ساکن در محدوده منطقه دو شهرداری شیراز، وضعیت تکدی‌گری در شیراز را بحرانی خواند و اضافه کرد: ساکنان برخی شهرها نظیر اصفهان و تبریز به متکدیان کمک نمی‌کنند، حال آنکه شیراز در این زمینه به بهشت متکدیان بدل شده است.

وی با بیان اینکه از مشکلات مردم آگاه هستیم و برای رفع آنها گام بر می‌داریم، گفت: هر دستگاه در بحث معتادان در کمیته ماده ۱۶ وظیفه‌ای برعهده دارد و بر همین اساس وظیفه شهرداری تأمین مکان بوده که انجام شده است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در خصوص انجام وظیفه نگهداری معتادان به دلایلی از جمله مشکلات مالی توسط دستگاه‌های متولی کم کاری شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری هزینه ترک اعتیاد ۵۰ نفر در کمپ ترک اعتیاد را می‌پردازد اما به نسبت جمعیت معتاد، عدد کوچکی بوده و ظرفیت کم است.

اصنافی در پاسخ به مطالبه گاراژها و مشکلات کسبه دروازه کازرون نیز گفت: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵، گاراژهای بسیاری را تعطیل کردیم، اما باید این مشکل ریشه‌ای حل شود و در خصوص مشکل دروازه کازرون نیز مجتمع آبزیان در دست بررسی است که نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد.

شهردار شیراز ادامه داد: شهرداری خودگردان است و هرچه در می‌آورد، می‌تواند خرج کند که امیدواریم وضع بهتر شده تا پروژه‌های کلان‌تر و مهم‌تری را بتوان انجام داد.

اصنافی با بیان اینکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب در حیطه اختیارات شهرداری نیست، اظهار کرد: برای تسریع در انجام امور مردم پروژه‌های هوشمندسازی، دفاتر پیشخوان و شهر الکترونیک در دستور کار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد