hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با دنیایی از خیال پردازی استارت خورد

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با دنیایی از خیال پردازی استارت خورد

سال گذشته به دلیل شرایط سخت کرونایی برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برای مخاطبان این جشنواره رنگ و بوی خاصی نداشت و عوامل این جشنواره امسال تلاش کردند با توجه به محدودیت های کرونایی افتتاحیه ای شاد در سالن اجلاس اصفهان برای قشر کودک و نوجوان داشته باشند. در افتتاح این جشنواره بین المللی استفاده از آیتم های تخیلی و خیال انگیز بهره برداری شده بود که هیجان را در میان کودکان حاضر در سالن ایجاد کرد . شاید بتوان گفت استفاده از نمادها و آثار تاریخی استان اصفهان در کلیپ افتتاحیه بسیار حایز اهمیت بود .
فاطمه کاویانی: سال گذشته به دلیل شرایط سخت کرونایی برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برای مخاطبان این جشنواره رنگ و بوی خاصی نداشت و عوامل این جشنواره امسال تلاش کردند با توجه به محدودیت های کرونایی افتتاحیه ای شاد در سالن اجلاس اصفهان برای قشر کودک و نوجوان داشته باشند. در افتتاح این جشنواره بین المللی استفاده از آیتم های تخیلی و خیال انگیز بهره برداری شده بود که هیجان را در میان کودکان حاضر در سالن ایجاد کرد . شاید بتوان گفت استفاده از نمادها و آثار تاریخی استان اصفهان در کلیپ افتتاحیه بسیار حایز اهمیت بود .  
 دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاح این جشنواره با تبریک روز جهانی کودک گفت: این دوره از جشنواره و المپیاد فیلمسازی را در روزهایی آغاز می کنیم که آخرین جشنواره قرن یا نخستین جشنواره قرن را شاهد هستیم اینک در آغاز قرنی ایستاده ایم که سرشار از موقعیت هاست و باید به آن ارج نهیم.  علیرضا تابش عنوان کرد: با عرضه محصولات سینمایی کودک می توان از هویت ایران پاسداری کرد. او اضافه کرد: قرنی که با بیماری آغاز کرده ایم و مصیبت های ناشی از کرونا سهمگین است اما می توان امیدوار بود نسل آینده از کودکی مواجهه با بحران و کار همگانی را آموزش خواهد دید و نیاز به هنر به عنوان ابزاری برای انتقال آموخته های خود بهره برداری کند. به گفته تابش امید است فیلم سازان این سال ها بر مبنای الزامات نسل نو خود را تجهیز کنند. او اظهار کرد: با به رسمیت شناختن ظرفیت فضای مجازی تلاش میشود جشنواره را بیش از گذشته دسترس پذیر کرد و  جشنواره برای همه و افزودن بخش های مرتبط با رسانه های نوین رنگی تازه به جشنواره ببخشیم . او با بیان اینکه نام اصفهان بر تارک این جشنواره میدرخشد خاطر نشان کرد: هرساله جز امید و پویایی دریافت دیگری از این نسل نداشته ام و مطمین هستم آینده ای جذاب برای قرن اخیر داشته باشیم . تابش گفت: این جشنواره در شرایطی برگزار می شود که ۵۱ هزار کودک ایرانی با از دست دادن والدین بی سرپرست شدند و جامعه هنری ایران در برابر این کودکان خود را مسئول می داند و جشنواره امسال با نام و یاد کودک قهرمان علی لدنی افتتاح میشود  .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد