hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بازگشت پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیون به آنتن شبکه سلامت

بازگشت پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیون به آنتن شبکه سلامت

«شهروند و مافیا» به گفته سازندگان و گواه شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین مسابقات تلویزیونی صداوسیماست که برخلاف انتظار از یک شبکه سراسری پخش نمی‌شود و ساعت 19 و 23 هر شب شبکه سلامت میزبان پخش آن از فصل اول تاکنون بوده است. شهروند و مافیا که در بازه‌های زمانی مختلف توانسته در میان پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما قرار بگیرد و با استقبال بینندگان روبه‌رو شد این بار با سناریو و دکور جدید از جمعه به آنتن تلویزیون و شبکه سلامت بازمی‌گردد.

راضیه چنگیز نائین: «شهروند و مافیا» به گفته سازندگان و گواه شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین مسابقات تلویزیونی صداوسیماست که برخلاف انتظار از یک شبکه سراسری پخش نمی‌شود و ساعت 19 و 23 هر شب شبکه سلامت میزبان پخش آن از فصل اول تاکنون بوده است. شهروند و مافیا که در بازه‌های زمانی مختلف توانسته در میان پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما قرار بگیرد و با استقبال بینندگان روبه‌رو شد این بار با سناریو و دکور جدید از جمعه به آنتن تلویزیون و شبکه سلامت بازمی‌گردد.

محمد رجائی کارگردان مسابقه شهروند و مافیا در گفت‌وگو با رویداد ایران درباره جزئیات پخش و ساخت این برنامه می‌گوید: تیم سازندۀ مسابقۀ شهروند و مافیا در حال حاضر در حال ساخت 4 فصل کامل آقایان، یک نیم‌فصل آقایان و یک نیم‌فصل ویژه بانوان است.

رجائی زمان پخش شهروند و مافیا را یکشنبه تا جمعه هر شب ساعت 23 و تکرار روز بعد ساعت 19 اعلام کرد و افزود شنبه‌ها نیز بهترین مسابقه از نگاه تماشاگران بازپخش می‌شود.

کارگردان مسابقه شهروند و مافیا از استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به بازی مافیا برای شرکت در فصول جدید این برنامه خبر دارد و گفت: در بخش آقایان 4292 نفر و در بخش بانوان 497 نفر در مرحله انتخابی مسابقه شهروند و مافیا شرکت کردند که از این میان درمجموع 720 نفر از آقایان و 80 نفر از بانوان برای ضبط تلویزیونی پذیرفته شدند. شرکت‌کنندگان تهرانی بیشترین آمار علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه را با 3185 نفر داوطلب حضور در مرحله انتخابی از آن خودکرده، پس از تهرانی‌ها شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به مافیا از شهر اصفهان 621 نفر، مشهد 282 نفر و کرمانشاه 204 بوده‌اند. همچنین استان‌های شمالی کشور نیز استقبال زیادی از مسابقه داشته‌اند.

داوران فصول آقایان، پدرام صادقی، نوید پور نیک، حمید بنی اسدی، سینا عنایتی و مصطفی جهانگیرثانی هستند و برای اولین بار فصل بانوان را خانم‌ها، نیلوفر نوحی، مهتاب یوسف زاده، سویل امینا و غزاله قدیانی داوری خواهند کرد.


بازی مافیا یک بازی گروهی در حوزه روانشناسی است که به افزایش قدرت تشخیص، اعتمادبه‌نفس، فن بیان، آموزش صبر و رعایت قوانین و... کمک می کند. در این بازی قدرت تکلم، حفظ خونسردی و آوردن استدلال‌های منطقی نقش بسزایی در پیروزی دارد. بازیکنان به‌طور مخفیانه نقش شان مشخص می‌شود؛ مافیاها همدیگر را می‌شناسند و شهروند که تنها از تعداد افراد مافیا آگاه هستند و عده معدودی از آن‌ها از برخی نقش‌ها اطلاع دارند. 

فصل یازدهم مسابقه شهروند و مافیا 10 شرکت کننده در هر برنامه؛ سه نقش مافیایی و شش نقش شهروندی با سناریوی اختصاصی با اجرای علیرام نورایی و به کارگردانی محمد رجائی و تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی از یکشنبه تا جمعه هر شب ساعت 23 از شبکه سلامت پخش می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد