hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ فوت ۴ بیمار کرونایی

بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ فوت ۴ بیمار کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار کرونایی جدید بستری و ۴ نفر دیگر فوت کردند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به ۲۰۰ نفر رسید.
او افزود: در این مدت، ۱۲۳ بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه ۲۵ بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، ۵۵ نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و از این تعداد متاسفانه ۴ بیمار فوت کردند که به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.
حبیب زاده تصریح کرد: با توجه به آمار ارائه شده، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌خصوص زدن ماسک برای تداوم و کاهش این وضعیت ضروری است.
او به تزریق ۹۶۱ هزار و ۸۰۹ دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۹۷ هزار و ۹۲۳ دز مربوط به نوبت اول و ۲۶۳ هزار و ۸۸۶ دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی فردی و جامعه در مقابل این ویروس منحوس و در نتیجه کاهش بستری‌شدگان و فوتی‌ها خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد