hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > طترک‌خوردگی برخی منازل پشتکوه فریدونشهر درپی زلزله/اعزام ۷ تیم عملیاتی به مناطق غربی استان

طترک‌خوردگی برخی منازل پشتکوه فریدونشهر درپی زلزله/اعزام ۷ تیم عملیاتی به مناطق غربی استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با اشاره به اعزام هفت تیم عملیاتی به مناطق غربی استان اصفهان گفت: زلزله صبح امروز در غرب استان احساس شد و گزارشاتی از پشتکوه دوم فریدون‌شهر مبنی بر ترک‌خوردگی برخی از منازل فرسوده است، خسارت جانی از این زلزله در مناطق استان گزارش نشده است.
منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه زلزله صبح امروز در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان اصفهان هم احساس شد، اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش وقوع حادثه به دلیل نزدیکی کانون زلزله به منطقه فریدونشهر، هفت تیم عملیاتی و ارزیابی به مناطق فریدون‌شهر، چادگان، بوئین و میاندشت و مناطق مرزی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.
وی افزود: نتایج به دست آمده از بررسی اثرات زلزله شامل تکان و لرزه ساختمان‌ها در شهرستان‌های غربی استان بوده و گزارشاتی از پشتکوه دوم فریدون‌شهر ارسال شد که مبنی بر ترک‌خوردگی برخی از منازل فرسوده است و خوشبختانه خسارت جانی و مجروحی از این زلزله در مناطق استان گزارش نشده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان ادامه داد: یک جلسه مدیریت بحران فوری برگزار شد و همچنان تیم‌های امدادی در حال آماده‌باش هستند، واحد هشدار سریع استان به همراه تیم‌های امدادی، هلال‌احمر و اورژانس و مدیریت بحران شهرستان‌ها فعال شدند، همچنین به استان چهارمحال بختیاری و خوزستان اعلام شد در صورت نیاز به کمک به یاری آنها خواهیم پرداخت.
شیشه‌فروش در خصوص پس لرزه‌های زلزله، اظهار کرد: چندین پس‌لرزه در مکان‌های به وقوع پیوستن زلزله رخ داده که قوی‌ترین آنها ۳.۷ ریشتر بوده است، یک دستگاه بالگرد هم به مناطق زلزله زده به منظور ارزیابی وضعیت مناطق اعزام شده است.
به گزارش ایمنا، زلزله‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر در ساعت ۶:۹ صبح در ۳۰ متری عمق زمین در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست که حتی تعدادی از شهروندان از منازل خود خارج شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد