hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طالبی: برای موفقیت یک تیم فوتبال، قرعه مسابقات مهم نیست

طالبی: برای موفقیت یک تیم فوتبال، قرعه مسابقات مهم نیست

کارشناس فوتبال درباره مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
فرشید طالبی، کارشناس فوتبال کشورمان ، درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌های لیگ برتری از زمان بازی با حریفان خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اطلاع یافتند، اما این قرعه‌ها نمی‌توانند برای تیم‌هایی که قصد دارند قدم بزرگ در فصل جدید بردارند حائز اهمیت باشد. بازی‌های لیگ برتر همانند قطاری در حال حرکت است که در ایستگاه‌های مختلف می‌ایستد. برای تیمی که در مسیر موفقیت قدم برمی دارد، مهم نیست که با حریفان خود در چه هفته‌ای بازی می‌کند.
او ادامه داد: اتفاق خوبی که رخ داد این بود که امسال تیم‌های خوبی در فصل جدید لیگ برتر شرکت می‌کنند و می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.
طالبی درباره این که کدامیک از تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات یارگیری بهتری داشته اند، گفت: امسال تیم‌هایی همانند استقلال، پرسپولیس، گل گهر و فولاد به خوبی خود را با خرید بازیکن خوب مجهز کردند و عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند. تراکتور تیم بزرگی محسوب می‌شود؛ اما آن قدر حواشی این تیم زیاد است که در نهایت نتوانست در حد نرمال بازیکن جذب کند. امیدوارم پنجره نقل و انتقالات تراکتور هم باز شود.
کارشناس فوتبال بیان کرد: بازی‌های لیگ برتر قرار است از روز ۲۷ مهرماه شروع شوند. من طی صحبت با کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال متوجه شدم که مسئولان اهداف بزرگی برای پیشرفت و ارتقای فوتبال کشورمان در نظر گرفته اند. ان شاءالله شاهد فوتبال پویا در فصل جدید لیگ برتر باشیم و بازی‌ها از حواشی به دور باشند.
او افزود: امیدوارم امسال شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم؛ چون حضور تماشاگران باعث جذابیت بازی‌های لیگ برتر فوتبال می‌شود. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های پیش رو رخ بدهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد