hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس برای زیر پالتو

مدل لباس برای زیر پالتو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس برای زیر پالتو مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

پالتو از انواع لباس های پراستفاده برای فصول سرد سال به شمار می رود و یکی از جذابیت های فصل پاییز و زمستان برای خانم های شیک پوش این است که پالتوی خود را با سایر لباس هایشان ست نمایند و در روزهای برفی استایلی متفاوت داشته باشند. انتخاب مدل لباس برای زیر پالتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با پوشیدن لباسی خوشرنگ جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل لباس برای زیر پالتو با طرح و رنگ های متنوع

پالتو ها اگر بدرستی در پوشش استفاده شوند شما ظاهر و تیپی بی نظیر خواهید داشت علاوه بر این بهتر است طرح و رنگ پالتو و لباسی که قرار است از زیر پالتو بپوشید را با دقت بیشتری انتخاب نمایید تا تغییراتی مثبت در استایل تان ایجاد شود.


طرح های لباس مخصوص زیر پالتو

پالتوها در انواع طرح های پالتوی ساده و پالتوی مجلسی و اسپرت موجود می باشند و اگر شما چند طرح پالتو در کمد لباس خود دارید بهتر است لباس های متنوعی هم داشته باشید تا از زیر پالتو آن ها را بپوشید. تصور نکنید که ست کردن پالتو با لباسی که قرار است از زیر آن بپوشید کار پیچیده ای است شما می توانید با رعایت چند اصل ساده به راحتی لباسی مناسب را انتخاب نمایید و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید. لباس های مناسب و پرطرفداری که در زیر پالتو می توانید بپوشید عبارتند از :

۱. یقه اسکی

بافت ها و لباس های یقه اسکی از انواع لباس های مناسب برای روزهای سرد سال هستند و شما می توانید این لباس ها را از زیر پالتوی خود بپوشید و به منظور شیک پوشی دکمه های پالتوی خود باز نگه دارید. اگر لباس یقه اسکی را با شلوار جین جذب می پوشید بهتر است از کمربند پهن که همرنگ با بوت هایتان است نیز استفاده نمایید تا زیبایی استایل شما تکمیل شود.

توجه داشته باشید که رنگ لباس یقه اسکی را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پالتوی شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.


۲. شومیز

برای رفتن به مهمانی یا مجلسی رسمی بهتر است از زیر پالتوی خود شومیزی خوشرنگ و زیبا را بپوشید همچنین می توانید از زیر پالتو بلوز حریر یا ساتن بپوشید که در این صورت استایلی متفاوت خواهید داشت. در صورت تمایل می توانید برای داشتن استایلی متفاوت پالتوی خود را از بین جنس های چرم انتخاب نمایید.




۳. پلیور

اگر تمایل دارید استایل کژوال داشته باشید می توانید از زیر پالتو پلیوری گشاد و بلند را بپوشید همچنین می توانید پلیور را از بین طرح های جذب و تنگ انتخاب نمایید. هرگز از زیر پالتوی کوتاه پلیور نپوشید زیرا استایل تان نامناسب به نظر می رسد و بهتر است پلیور بلند را از زیر پالتوی بلند بپوشید.

۴. هودی

ترکیب هودی و پالتو یکی از بی نظیرترین استایل های زمستانی است که اخیرا مد شده است همچنین هودی یکی از انواع لباس های کژوال است و پالتو نیز جزء لباس های رسمی می باشد از این رو اغلب خانم ها از ست کردن این دو طرح لباس در پوشش خود اجتناب می کنند در صورتی که این دو لباس اگر با یکدیگر پوشیده شوند باعث ایجاد ظاهری متفاوت برای آن ها می شوند.


 



۵. شلوار جین و دامن

برای داشتن تیپ و ظاهری متفاوت بهتر است شلوار جین را در پوشش خود با پالتو ست نمایید همچنین ترکیب شلوار جین و پالتو استایلی غیر رسمی را برای شما به وجود می آورند. اگر دارای محدودیت در پوشش تان نیستید و قصد رفتن به مهمانی دارید می توانید از زیر پالتو دامن کوتاه یا بلندی را بپوشید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد