hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش موارد روزانه بستری کرونا در خراسان رضوی

کاهش موارد روزانه بستری کرونا در خراسان رضوی

 عضو ستاد مدیریت اجرایی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان خراسان رضوی از ۲۶۰ نفر در ابتدای مهر به ۱۸۰ نفر در روز رسیده‌ است.

حمیدرضا رحیمی با اشاره به کاهش موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۸۰ نفر در روز رسیده است که این میزان در ابتدای مهر ماه ۲۶۰ نفر در روز بود.

وی ادامه داد: اگر چه روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی همچنان ادامه دارد اما با توجه به مناسبت‌های پیش رو، وضعیت شکننده و ناپایدار است و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطر شیوع بیماری را در بردارد.

عضو ستاد مدیریت اجرایی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی اکنون ۹۷۰ نفر است که ۶۹۵ نفر از این تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلان‌شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رحیمی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه در استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۷ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد