hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل دامن بافتنی

جدیدترین مدل دامن بافتنی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل دامن بافتنی با جدیدترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان شیک پوش و خوش سلیقه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل دامن بافتنی از انواع طرح های مناسب دامن برای روزهای سرد سال است و شما می توانید با پوشیدن این طرح دامن در استایل خود تغییراتی مثبت را ایجاد نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل دامن بافتنی با طرح و رنگ های جذاب

دامن دخترانه و زنانه در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فصل سال از بین آن ها دامن با طرح و رنگی مناسبی را انتخاب نمایید.


طرح دامن بافتنی زنانه و دخترانه

دامن بافتنی جزء پوشاک های محبوب در بین خانم ها و دختران جوان با سلیقه خاص به شمار می رود و شما می توانید از این طرح دامن برای حضور در دورهمی های کوچک و مهمانی های رسمی استفاده نمایید.

برای بافت این طرح دامن از میل بافتنی و میل قلاب بافی و ماشین مخصوص بافتنی استفاده می شود و اگر شما در زمینه بافتنی مهارت لازم را دارید می توانید دامن با طرح و رنگی جذاب و متفاوت را برای خود ببافید.


دامن های بافتنی در انواع طرح ها با بافت ساده و برجسته موجود می باشند که دامن با بافت برجسته زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و دامن ها با بافت ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند در پوشش خود از لباس های ساده استفاده نمایند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

ست کردن دامن بافتنی در پوشش با سایر لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح دامن را با بلوز بافتنی و تاپ بافتنی یا نیم تنه بافتنی ست نمایید همچنین اگر از دامن کوتاه در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است اندازه قد لباس تان را هم کوتاه انتخاب کنید. دامن بافتنی بلند نیز برای خانم ها با اندازه قد بلند و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد