hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برای کسب بهترین نتیجه در جهانی، همه باهم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم

برای کسب بهترین نتیجه در جهانی، همه باهم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم

پژمان درستکار گفت: تیم یکدست و باانگیزه‌ای داریم و همه باهم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را ئر جهانی نروژ کسب کنیم.
  پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پیش از حضور کشتی گیران در رقابت‌های جهانی نروژ بابیان این مطلب افزود: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم آمادگی جهت حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها برسانیم و هر آنچه لازم بوده را انجام داده‌ایم. خوشبختانه تیم یکدست و باانگیزه‌ای داریم و همه باهم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه کشتی‌گیران علاوه بر آمادگی جسمانی، ازنظر روحی و روانی هم در سطح بالایی قرار دارند و قطعاً بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نخواهند کرد و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان خواهند جنگید.
درستکار در پایان خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفانشان کارکرده‌ایم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها داده‌ایم که اگر دستورات فنی را به‌درستی بر روی تشک پیاده کنند، انشا الله نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آمد. تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان ۴ وزن نخست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی رقم بخورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد